RAHVUSLANE

Rahvuslane

neljapäev, 29. juuni 2017

Kõigi maade proletaarlased, ühinege!


 Olen 20 aastane- aga elanud kahes sajandis ja näinud elu juba omajagu. Ilmselgelt ei aita mitte ükski kiri ega blogipostitus, aga kuskile pean ma ennast välja elama. MIS KURAT SA OLED EESTI RIIK?

Väikesest saadik olen olnud kasvatusega, et austa oma isamaad ja emakeelt. Kogu aeg olen oluliseks pidanud 24. veebruari, küüditamise mäletuspäevi, ülestõusmispühasid jne. Tähtis on olnud osalemine laulupeol ja kohusetundlikult olen vaadanud Eesti Vabariigi aastapäeval presidenti vastuvõttu ja paraadi. Terve senise elu olen elanud teadmisega, et tahan Eestis elada ja siin surra. Aga nüüd?

Mida kuradit? Ma pole veneajal elanud, aga ajalugu olen õppinud ja see mis toimub praegu siin riigis, on täpselt samasugune, nagu NSVL- ajal. Väliselt näitame kõigile, kui tore siin on ja kõik oleme nii rõõmsad ja toredad ja juuu-huuu! Kuradile! Seest mädaneb riik ja selle valitsus niimoodi, nagu eilset päeva poleks olnud ja homset ei tuleks. Kõik ussitab ja parim söök, millele vaglad peale ilmuda saavad, on rahvas. Eesti riigi kallis valitsus, millega sa mõtled üldse? Mõtled sa üldse? Ma pole veerand sajanditki vana, aga juba tunnen, kuidas juuksed halliks muutuvad, sest iga päev pean aina rohkem mõtlema sellele, kuidas üldse varsti elada saan ja suudan.

Mis kuradi seadusi sa täide tahad viia? Ahh? Ütle mulle, miks sa reklaamid Eesti riiki, kui heaoluühiskonda, kui tegelikult elab iga 2 eestlane kehvemalt kui koer? Et teeme seadusi ja see on nii vahva ja see mida rahvas arvab, ei koti meid üldse, jah? Kurat küll, mida üldse enam tegema peab, et te kasvõi korraks suunaksite oma ummistunud kõrvad rahva poole ja huvituksite nendest? P****e kukkunud olete ja veate meid ainult kaasa!

Ah, et mis mind noort inimest vihastab? Loomulikult need idiootsed seadused. Mille jaoks neid vaja on? Et kui tapeetida tahan- pean projekti tegema? Ahsoo!? Et varsti, kui ma tahan endale aluspesu osta, pean ma ka avalduse täitma ja ära seletama, miks mul seda vaja on? Et siis on teil hea olla? Kas te ise ei suuda kuidagi aru saada, kui kuradi idiootne see asi on? Mitte ühtegi asja ei või enam ilma projektita muutmiseta uuesti luua? Et kui mul läheb köögis kapp logisema, pean helistama sulle, kallis valitsus, ja luba küsima, kas võin seda korda teha? Sõida seenele!

Ah, et sa töötad maal? Ja pead autoga sõitma? Aa, ja 60 kilomeetrit edasi- tagasi tuleb kokku? Ahh, suva- võta kuradi jalgratas. Sest see on ju kõige mugavam ja tervislikum  liikumisvahend, isegi talvel. Et tõstame kütusehinnad lakke ja ise jalutame kaks sammu riigikokku koosviibimisele, vajutame nuppu ja raha tuleb? Et mis sul siis viga on? Ei suuda 7 päeva nädalas iseseisvalt tööle jalutada või? Ahh, võta siis elektriauto- oma 355 eurise miinimumpalga eest saad seda endale kindlasti lubada… umbes järgmises või ülejärgmises elus… Aga pürgi millegi poole, sest elus peab ju eesmärk olema!
Sa pole elus vist kaugemale kõndinudki kui seda nõuab valitusetoolist sekretäri laua juurde kõndimine- et lihtsalt öelda, “tühista minu homsed plaanid- ma tahan puhata”. Käi kuradile, oma seadustega!

Aa, et kui sulle ei meeldi kütusehindade tõus, siis tulebki ju sõita jalgrattaga, sest varsti võtame nii ehk naa sinult load ära, sest sa oled paks! Jah, just nimelt- meid ei huvita, kas see, et sul kael on jäme- on juba põlvkondi kaasaskäinud erilisus, või sa lihtsalt oled nii laisa eluviisiga, et istud ainult mäkis ja sööd ennast lolliks?! Ei, meid ei huvita, sest- meil on vaja, et mingisugused asjad oleksid ikkagi kõigile võrdsed. Ja siis juhtub see, kallis Eesti, et rooli taga on ainult kontskingadega blondid, kes suudavad isegi kärbsega kokku sattudes tohutu liiklusõnnetuse organiseerida, aga seda meile just ongi vaja ju, eksole? Meie kallis riik vajabki ju seda, et järjest rohkem saaks hukka meid- et asemele saaks tulla… neid teisi! On nii ju?

Et võtame endale pagulased sisse. Jah, sest see on ju kõige parem variant näidata- et oleme TOHUTULT hea ja salliv ühiskond siin. Ja nemad umbkeelsed- ja umbmeelsed usuvadki kõik meid- nii tore! Ma saan aru, kui aitame emasid ja lapsi- aga need, kes siis põgenevad, on täiskasvanud, sageli hõlpelu elanud parimas tööeas mehed. Ja mis meie omast kultuurist saab? Varsti on araabia keel teine riigikeel ja iga kolmas töökoht nõuab selle keeleoskust. Mida kuradit, ütle mulle?
Sõitke koos seenele Eesti riik, valitsus, riigikogu! Mida te teete? Mõistate te ka üldse? Mitte midagi pole muutunud, me taandareneme. Palju õnne, olete rahvale sülitamas! Aitäh, kallis Eesti, et sind 20 aastat armastanud olen- ja et sa nüüd paned mind tundma, nagu see ei olekski minu kodumaa enam. Aitäh sulle!

Kindlalt edasi, sedaviisi! Mis siis ikka, võtame jälle kasutusele NSVL-aegse deviisi ja ütleme üheskoos: “Kõigi maade proletaarlased, ühinege!”

Allikas: https://hannaliiiiisa.wordpress.com/2015/06/10/koigi-maade-proletaarlased-uhinege/

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP