RAHVUSLANE

Rahvuslane

neljapäev, 18. juuni 2015

Merike Lillenberg: Mulle meeldib olla natsionalist

Mulle meeldib olla natsionalist. Nii nagu ütles kadunud Peeter Kreitzberg, väikerahva esindajana ma olen kohustatud olema natsionalist. Ja mulle meeldib ka, kui teiste rahvaste esindajad on natsionalistid, sest siis ma näen väärikaid inimesi rääkimas oma rahvast väärikalt, seismas sirge seljaga, ehitamas üles oma riike. Ja ma näen neid ka käitumas väärikalt teiste rahvaste esindajatega. Saate lõpus kuulete tulevast Euroopa Ühendriikide Eesti osariigi hümni.
http://www.nommeraadio.ee/wimpy/mambots/wimpy/vimpel3.php?cat=lounatund&file=2015-06-16.mp3

Allikas: Facebook

3 kommentaari:

Ivo Õunpuu 18. juuni 2015, kell 12:04  

Selgelt ja ilutsemata öeldud. Mulle meeldib ka olla natsionalist.

nuntsel 18. juuni 2015, kell 17:56  

See ei ole ju mingi sõimusõna,sest kõik kes armastavad oma isamaad ongi natsionalistid,aga kes hetkel neid rahvusriike püüavad hävitada on täielikud etnomasohhistid,kes müüvad raha nähes ka iseenda saatanale,me ei ole kohustatud neid vastu võtma,võtame ainult keda vaja oleks ja mitte ka päriselt vaid tööloaga,mis on veel ilusam kui omaenda valitsus armastaks oma rahvast,aga see valitsus on tall saatanasigitis,kui vihkav EL-u klannile ei meeldi meie otsused, siis lihtsam on see monstrum laiali saata.

Anonüümne 18. juuni 2015, kell 19:57  

Palun, kus läheb piir rahvusliku uhkuse ja natsionalismi vahel.
KES EI OLE UHKE OMA RAHVUSE ÜLE EI SUUDA AUSTADA TEISI RAHVUSEID!



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP