RAHVUSLANE

Rahvuslane

esmaspäev, 24. veebruar 2020

EESTI VABARIIGI 102. AASTAPÄEV


5 kommentaari:

raivo orgusaar 24. veebruar 2020, kell 09:42  
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
raivo orgusaar 24. veebruar 2020, kell 09:44  

Tervitus kõikidele Eesti Vabariigi aastapäeva tähistajatele, AS EESTI VABARIIGI elavate omandite, selle kaasarõõmustamise puhul, kellegi tundmatu, AS EV omaniku SUURE PÜHA ja ÄRIEDU puhul.

Mina EESTI VABARIIK AS omanikuga tuttav ei ole, TEMA äriedudele kaasa ei ela ja ma pole ka TEMA isiklik omand, kuna ma ei kuulu MERESEADUSE kaudu ELUTUTE ASJADE ja veelgi vähem kellegi tundmatu, Eesti Vabariigi kaaperdajate omandi hulka.

Tunnistan, et elan Naturaalseaduse õiguste ja igipõliste veedalike KON-ide järgi ning minul pole midagi ühist antud ÄRIPÜHA ega sellega kaasnevate pidustustega https://www.facebook.com/terveelutp/videos/1296830320458222/

magemees 24. veebruar 2020, kell 09:54  

ID - kaart ikka on? Või saab ka ilma dokumentiteta?

raivo orgusaar 24. veebruar 2020, kell 16:32  

www.Commonlawcourt.com kaudu saadav Naturaalseaduse sünnitunnistus, mis tõestab minu õigusi elule ja vabadusele ning ID kaart ka, ebaseaduslike ja Elav ning vaba Inimese piiramist takistavate piiride ületamiseks.

Anonüümne 25. veebruar 2020, kell 01:08  

Olin isegi paraadil kohal. Ja seda juhuse tõttu. Silma hakkas rahvamassi -rahvast oli tõesti palju - loidus. Üksikud hääled hõikasid loosungeid, enamik seisis tummalt. Puudus elevus ja rõõm oma riigi üle. See situatsioon jahmatas tõeliselt.



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP