Homoabieludest
Miks on vaja homokooselud seadustada? Tegelikult puudub
selleks vähimgi vajadus. Küll aga oleks vaja teisi sellealaseid seadusemuutusi.
Kuuldavasti valmistub meie justiitsministeerium
samasooliste kooselu seadustama. Vabaabieludest sünnib üle 50 % lastest ja
erisoolised vabaabielus elavad inimesed ei karju ega nõua nende kooselude
seadustamist. Miks siis on vaja homokooselud seadustada? Kas tegemist on
võrdsematest võrdsematega? Ei tule ju naabrid meil vaatama-segama, mida nad mingisse auku topivad. (Tõsi, Aafrikas
küll lüüakse piidrid mõnes riigis poolametlikult lihtsalt surnuks.)
Homonduse eriharu lesbisid
tuleb vaadelda eraldi. Lesbid ilmselt on tekkinud kas vanglas või siis sattunud
meestele, kes ei viitsi tegeleda sissejuhatusega ja hakkavad kohe „luuavarrega
tegutsema”. Tean mõningaid lesbisid, kes õige mehe leidmisel on muutunud
normaalseteks ja headeks pereemadeks ning sünnitanud mitu last.
Reeglina tuleb selleks, et
mingist nähtusest arvamust avaldada, seda põhjalikult tunda. Seega kui tahad
piiderdamise kohta arvamust avaldada, siis pead olema seda proovinud. Kuna mul
sellealased isiklikud kogemused puuduvad, siis jääb alljärgnev ainult
teoreetiliseks oletuseks.
Pederatsioonile kihutavad rahvalikud
ütlused: „„Maitseasi,” ütles kana ja nokkis tatti”. Sama ütles koer ja lakkus
oma riista.
Kujutagem ette, et topite
oma riista seltsimehe tagumikku. Seal võtab selle vastu soe mass. Siis hakkate
vaikselt loksutama ja soe mass hakkab vahutama. Vahepeal teie partner peeretab
suurest mõnust ja teie riist lendab peeru survel tunnelist välja. Kähku võtate
sitase riista ja topite tagumikku tagasi. Tundub mitteproovinule olevat väga
ilge perspektiiv. Aga süüakse ju isukalt ka tigusid ja konni.
Varemalt kuritegu ja haigus, nüüd „inimõigus”
Lugesin sügaval
okupatsiooniajal ca 20-leheküljelist
propagandatrükist, kus kutsutakse üksteisega pedereerima. Ja see levis ajal,
kui selline tegevus oli otsene üleskutse panna toime kuritegu. On arusaadav, et
sotsialistlik riik ei saanud pedereerimist lubada. Vastasel juhul oleks
maailmarevolutsiooni eksportivad Punaarmee üksused läände suundudes püksid täis
pasandanud ja nende sõbrad läänes võib-olla ei oleks selle lõhnaga eriti
nõustunud.
Viimane riik, kus piiderdamine
oli kriminaalkuritegu, oli Bulgaaria, kes loobus sellest Euroopa Liidu survel.
Ei tohi ka unustada, et ka
maailma demokraatia tipus – USA-s – oli umbes 1974. aastani (siis, kui öösiti
veel neegreid telefoniposti otsa poodi) piiderdamine keelatud ja seda nimetati
haiguseks. Pederastiat raviti ravimitootjate poolt väljamõeldud medikamentidega
ja arstid kaitsesid doktorikraade piidrite ravimise alal. Nüüdseks on USA-s
avalikustatud, et ravimifirmad olid välja mõelnud umbes 300 olematut haigust,
mida nende toodetud kallite „medikamentidega” edukalt raviti. Ja raha tuli!
Siis aga tuldi arusaamisele,
kui hea ja progresseeruv on piiderdamine ja anti sellele roheline tuli. Kui
sellest möödus 25 aastat, siis tuli üle miljoni piidri Valge Maja juurde presidenti
tänama. Tänapäevaks on see nähtus saanud üheks tähtsamaks inimõiguseks.
Pedereerija eesti vasteks sobiks käiperser
Nähtuse levitamiseks noorte
seas on selle tegevuse viljelejat nimetatud ilusa nimega – geij. Nõukogude
Liidus, kus inimõigused olid põlatud, nimetati sellist isikut „pidarass”-iks
(mitte pederast, nagu võiks ekslikult arvata). Selline nimetus oli ka levinud
sõimusõna, mida kasutavad tänapäeval isegi eesti koolipoisid.
Nähtuse propageerimisel
omab selle ilus nimi olulist tähtsust. Arvan, et oleks juba aeg lõpetada
võõrväljendite kasutamine ja tuletada ilus eestikeelne termin. Sõna tüve võiks
võtta ka inglise keelest, nagu seda sageli tegi ka kodanlik natsionalist
Johannes Aavik.
Niisiis võtame aluseks
„geij”, eestistame ta „käi”-ks. Edasi lisame veidi selle tegevuse kirjeldust:
„+ perse”.
Ei maksa peljata tuletise
näilist ebatsensuursust. Keegi ei kipu ju ümber nimetama kodumasinafirmat
„Zanussi”. Ei tõmmata maha ka rahvusraamatukogu WC-s asuvat elektrilist kätekuivatit,
mille on tootnud „o/ü Putswäck” või purustata „Solarise” keskuse WC-s firma
„Duravit” pissuaari.
Termini lõppu tuleks lisada
tegijat tähendav liide „-er” (nagu näiteks maakler, minister, kantsler,
kombainer jne.). Ja saaksimegi uue eestipärase ja täpse termini „käiperser”,
mis väljendab täpselt selle tegevuse viljeleja suundumust. Kui see siiski
kellelegi tundub ropuna, siis võiks sõna lühendada: „käip__ser” muuta
„käipser”-iks.
Diskrimineerimise hoiavad ära kannikasseloksutajate
ringid
Pedereerimine olevat
progressiivne ka seepärast, et partnerid ei pea üksteist sooliselt
diskrimineerima. Esimeses eestikeelses seksiõpikus, mis ilmus XIX sajandi
keskel ja kus seksi nimetatakse „ennast-vastu saamiseks”, propageeritakse
jõhkrat soolist diskrimineerimist: „ /-/ naise asi on olla all vagusi.”
Siiski on kuulda, et
piidritelgi on väljakujunenud osade jaotus, s.o. üks on mehe-, teine naiserollis.
Seda tuleb aga koosoleku seadustamisel arvestada, sest selles on ilmne
diskrimineerimise element. Selle vältimiseks peaks piidrid kasutama seksimisel
suuremat arvu isikuid ja võtma ringi, et kõigil oleks võrdsed rollid ja ühtselt
head seksielamused.
Ühe taolise kuritegeliku
seitsmeliikmelise kannikasseloksutajate ringi, kus osales ka üks TRÜ
kriminalistikakabineti laborant, tabas töölis-talupoegade miilits umbes 50
aastat tagasi Tartu linnas. Eelnevast tulenevalt viib piidrite kooselu
seadustamine kahe isiku vahel ilmselt nende inimõiguste rikkumisele.
Piidritele lapsendamisõiguse asemel piidrimaks!
Kategooriliselt kõlbmatu on
idee anda piidrikooslusele õigus lapsi adopteerida. Need lapsed sattuvad koolis
(aga võib-olla juba lasteaias) 100 %-liselt kooliterrorismi ohvriteks.
Lesbiabieludes võib-olla pole see oht nii suur.
Kuna islam on kõige
agressiivsem usk, mis hiljemalt lähema mõnekümne aasta jooksul vallutab terve
maailma ja islamis on mehele (NB! vaesele
mehele!) lubatud neli naist, siis peaksime kaaluma selle arvu kasutamist juba
oma praegustes regulatsioonides.
Nimelt võiks lubada homodel
sõlmida koosolekulepinguid vähemalt neljakesi, kuid ka suuremas grupis.
Lihtsaim neljane grupp peaks aga koosnema kahest piider-mehest ja kahest
lesbi-naisest. Mingit lapsendamise õigust pole neile vaja anda, las toodavad
ise oma sisemisi ressursse kasutades lapsi, palju tahavad. Selline süsteem võib
osa homosid isegi vanale (valele?) teele tagasi pöörata.
Kui me lubame homodel lapsi
adopteerida, siis oleks see kodumaa ja rahvuse reetmise seadustamine. Rahva
säilimiseks on vaja lapsi sünnitada. Homod neid ei tooda, aga pärast pensioni
tahavad küll. Piiderdamine võib sobida Hiinas või Indias, aga mitte
väikerahvaste juures. Meil tuleks aga homodele kohaldada nn. piidrimaksu
suurusega vähemalt 10 % töötasust. Seda muidugi ka lastetutele lesbidele.
Homoseksualism kui nähtus
on vaieldamatult eesti rahvale ohtlik nähtus ja tuleb teha kõikvõimalik selle
piiramiseks ja noortele levimise vähendamiseks, vaatamata lääne seisukohtadele.
Piidritevastane petitsioon on seadusevastane
Nüüd on SA (kas Sturmabteilung?) Perekonna ja
Traditsiooni Kaitseks algatanud pederastiavastaste petitsioonide
allkirjastamise kampaania ja tahab tänavuseks emadepäevaks Riigikogule üle anda
10 000 allkirjaga petitsiooni. Nende tegevus on ilmselt seadusevastane,
kuna tahetakse teist piiderabiellujat soolise tunnuse põhjal diskrimineerida,
ja karistatav Karistusseadustiku §
151 lg 2 p 3 järgi kuni kolmeaastase vangistusega. Selle kuriteo panevad toime
ka kõik petitsioonile allakirjutajad ja selle SA-sse ärasaatjad.
Nimelt on EV põhiseaduse
paragrahv 12 järgi kõigil võrdsed õigused, s.o. kõigil on õigus abielluda vabalt
valitud isikuga. EV põhiseaduse § 27, mis käsitleb perekonda,
ei sätesta abikaasade sugu ega arvu. Kui EV põhiseadus, nagu võimud väidavad,
eksisteerib, siis on ka praegu ilma igasuguse täiendava seaduseta võimalik
sõlmida abielu kahe või enama piidri vahel.
Kui perebüroo osutab
vastupanu, siis tuleb pöörduda kohtusse. Ja kui Eesti kohtud taotlust ei
rahulda, siis Euroopa Inimõiguste Kohtus on võit garanteeritud. Võib nõuda ka
rahalist hüvitist tekitatud moraalse kahju eest. Kui mõrtsukas, kelle kirja
vanglast naisele luges vangla administratsioon ebaseaduslikult läbi, sai hüvituseks
viiekohalise rahasumma, siis ei jää sellest ilma ka piidrid.
Edasi eesti rahva lõpliku
surnukspedereerimise poole!
FELIKS SAAREVET
Rahvuslaste Tallinna Klubi ajalehe „Rahvuslik Teataja”
16. numbris (märts-aprill 2013) ilmunud kirjutis.
__________________
Kuidas lehte hankida?
„Rahvusliku Teataja” omandamisest huvitatuil – ka tellijail! – tasub ühendust võtta e-aadressil tellimine[ät]rahvuslasteklubi.org või lehe piirkondlike levijuhtidega.
Levijuhid:
Põhja-Eestis:
Johanna Ranne
E-post: johanna.ranne.armane[ät]gmail.com
Mobiil: 59037103
Lõuna-Eestis:
Osvald Sasko
Mobiil: 55542270
Lääne- ja Kesk-Eestis
Jaan Hatto
E-post: stuvsta[ät]hot.ee
Mobiil: 51903374
Levijuhtidelt saab ka varasemaid lehenumbreid. Üksiknumbri hind on üks euro.
„Rahvuslik Teataja” ilmub alates 2011. aasta juuli lõpust.
Tõnu Kalvet,
„Rahvusliku Teataja” peatoimetaja
1 kommentaari:
Toompea toolisoojendajatele peaks tegelikult tegema Eesti Vabariigi Põhiseaduse tundmise eksami,tundub,et kõik pole seda isegi läbi sirvinud.
Postita kommentaar