RAHVUSLANE

Rahvuslane

kolmapäev, 9. oktoober 2019

Tucker Carlson: Greta Thunberg on võimuhaarajate inimkilp

Peeter Proos | Vanglaplaneet

Uudistekanali Fox News saatejuht Tucker Carlsoni sõnul on Greta Thunbergi näol tegemist inimkilbiga, keda poliitikud võimu haaramiseks ära kasutavad.
Rääkides ÜRO kliimakonverentsil Thunbergi poolt peetud kõnest, viitas Carlson sellele, et keskkonnapoliitikast on saanud looduskaitse asemel võimuhaaramise vahend.
„Nüüd on eesmärgiks poliitiline võim. Hakatakse lahendama kriisi ja nõutakse, et inimesed alluksid nende tahtele, või muidu,“ rääkis Carlson. „Selliselt käitudes pole tarvis õiglaselt võidelda, arvestada demokraatiaga või isegi oma seisukohti mõistlikult põhjendada. Tehakse kõik, mis vaja. Kui tarvis, siis kasutatakse isegi lapsi.“

Väljavõte Greta Thunbergi kõnest ÜRO kliimakonverentsil:
“See ei peaks nii olema. Mina ei peaks siin olema. Ma peaks olema teisel pool ookeanit koolis, ometi pöörduvad inimesed lootuses noorte poole. Kuidas te julgete? Te olete oma tühjade sõnadega varastanud mu unistused ja lapsepõlve. Inimesed kannatavad, inimesed surevad ja meie ökosüsteemid varisevad. Me oleme massilise väljasuremise äärel, kuid räägite rahast ja muinasjuttudest igavesest majanduskasvust. Kuidas te julgete? Kuidas te julgete vaadata kõrvale ja väita, et teete piisavalt, kui lahendusi pole seni välja pakutud? Ütlete, et kuulete meid ja saate aru teema olulisusest, kuid vahet pole, kui kurb või vihane olen, ma ei usu seda. Kui te päriselt teema tõsidusest aru saaksite ja ikka käed rüpes istuksite, oleksite te kurjade kavatsustega ning seda ma ei usu. Te veate meid alt, aga noored hakkavad teie reetmist mõistma. Tulevate põlvede silmad on teil ja kui otsustate meid reeta, ei andesta me seda kunagi. Me ei lase teil sellega pääseda. Siit jookseb piir. Maailm on ärkamas ja muutused tulevad, kas see meeldib teile või mitte.”
„Olete varastanud mu lapsepõlve,“ kordas Carlson. „Peate tegema, mida ma tahan või muidu olete te kurjuse kehastused. Kuidas sellisele avaldusele vastata? Sellele ei saagi vastata ja selles kogu asja mõte ju ongi.  

Kui kasutada lapsi võimu haaramiseks, siis saavad neist inimkilbid, kelle taha võib turvaliselt varjuda. Keegi ei saa sind kritiseerida. Kuid, kes teeks midagi nii jultunut? Igaüks, kes teeks võimuhaaramise nimel mida iganes ja just seda nad teevadki.“


Ehk siis lühidalt – lapsed muudetakse poliitiliste aktivistide armeeks.

Allikas: http://vanglaplaneet.ee/tucker-carlson-greta-thunberg-on-voimuhaarajate-inimkilp/

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP