RAHVUSLANE

Rahvuslane

reede, 29. juuni 2018

Julge olla patrioot: Erakordselt loll otsus Andrus Vaarikult

Erakordselt loll otsus. Head põrumist (=HÄVINGUT - mitte valesti aru saada) valimistel!

"Näitleja Andrus Vaarik teatas "Suviste seitsmeste" stuudios, et suundub poliitikasse ja liitus Sotsiaaldemokraatliku erakonnaga.

"Minu jaoks on sotside tõekspidamised – vabadus, hoolivus, haritus – lahutamatuks osaks inimeseks olemisest. Samas näen kasvava murega, et aina enam tõstavad pead jõud, mis apelleerivad inimeselooma kõige madalamatele instinktidele. See pole enam naljakas, vastupidi, see kohutab," rääkis näitleja.

"Võõraviha ja hirmutamine Eestit edasi ei vii, selle asemel vajavad inimesed nõu ja selgitusi. Ma usun, et suudan sotsiaaldemokraate selles selgitustöös aidata."

Vaarik on andnud ka põhimõttelise nõusoleku kandideerida kevadistel riigikogu valimistel.

"Ega ma esimese hooga kujuta end tegevpoliitikuna küll ette, sest mulle mu tänased tegemised väga meeldivad. Aga ma olen valmis igati kaasa aitama, et Eestit juhiksid targad ja südamlikud inimesed," lisas ta.

Vaata TV3 videost, millised on Vaariku hinnangul meie praeguse Eesti kõige suuremad valukohad ning mida soovib ta poliitikasse suundudes saavutada!"

Allikas: Facebook

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP