RAHVUSLANE

Rahvuslane

reede, 17. november 2017

Farage europarlamendis: Soros ja sõbrad süüdi ajaloo suurimas salakokkuleppes?



Suurbritannia Iseseisvuspartei (UKIP) endine liider ja Brexiti liikumapanev jõud Nigel Farage esines Euroopa Parlamendis üleskutsega uurida avatud piiride aktivisti George Sorose ja tema “ustavate sõprade” potentsiaalset poliitilist kokkumängu, mille skaala võib olla ajalooline ja enneolematu.

Nn paradiisipaberite debatil sõna võtnud Farage osutas hakatuseks sellele, et “maksuparadiiside” kasutamise paljastuse tellis Soros.
“Ja seda ütlen ma ajal, mil raha kasutamine ja selle võimalik mõju Brexiti tulemustele või [Donald] Trumpi valimisele on [uurimisteemana] sisuliselt hüsteeria taseme saavutanud,” jätkas Farage.
“Just läinud nädalal käivitas Briti valimiskomisjon uurimise selles osas, kas [Euroopa Liidust] lahkumise kampaania Leave võttis offshore-raha või Vene raha.
See sündis tänu küsimustele, mille esitas [Briti parlamendi] alamkojas keegi Ben Bradshaw, kes on seotud organisatsiooniga Avatud Ühiskon[na Fon]d.
Ma lihtsalt mõtlen, et kui me räägime offshore-rahast, kui me räägime poliitilisest õõnestustööst, ma mõtlen et kas me mitte ei otsi valest kohast?

Ja ma ütlen seda seepärast, et George Soros andis äsja Avatud Ühiskonnale, oma organisatsioonile, mis viib läbi inimeste vaba liikumise kampaaniast ja toetab rahvusüleseid moodustisi nagu Euroopa Liit, ta andis äsja sellele 18 miljardit dollarit.
Ja tema mõju siin [Strasbourgis] – ja Brüsselis – on tõesti tavatu.
Avatud Ühiskond hoopleb sellega, et neil oli mullu 42 kohtumist Euroopa Komisjoniga. Nad on isegi avaldanud raamatu “usaldusväärsetest” sõpradest Euroopa Parlamendis ja selles nimekirjas on 226 nime – teie oma kaasa arvatud, söör! Ma arvasingi, et te leiate selle huvitava olevat,” ütles Farage ühele parlamendiliikmele-vahelehüüdjale.
“Läinud nädalal tegi meil siin isegi [Guy] Verhofstadt Sorose jaoks lobitööd … võitluses, mis on käimas Ungari peaministri Viktor Orbániga.

Kui me tahame debatti ja kui me hakkame rääkima täielikust poliitilisest ja rahalisest läbipaistvusest, no hakkame siis pihta!
Ja nii ma kirjutangi täna kõigile teile kahesaja kahekümne kuuele ja küsin mõned kenakesti kohased küsimused:
Kas te olete kunagi saanud raha, otse või kaudselt, Avatud Ühiskonnalt?
Kui mitmel nende üritusel olete te osalenud?
Kas te palun esitaksite meile nimekirja kohtumistest kõigi esindajatega [kellega te olete kohtunud], kaasa arvatud George Sorosega?
Ma arvan, et parlament peaks nüüd panema kokku erikomitee selle kõige uurimiseks.
Ja seda ma ütlen seepärast, et ma kardan, et me võime seista silmitsi kõige kõrgemal tasemel rahvusvahelise poliitilise salakokkuleppega ajaloos.”

Allikas: http://objektiiv.ee/farage-europarlamendis-soros-ja-sobrad-suudi-ajaloo-suurimas-salakokkuleppes/

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP