skip to main
|
skip to sidebar
RAHVUSLANE
Rahvuslane
Please do not change this code for a perfect fonctionality of your counter
alternative media
Blog Archive
►
2020
(433)
►
juuni 2020
(14)
►
mai 2020
(73)
►
apr 2020
(84)
►
märts 2020
(90)
►
veebr 2020
(83)
►
jaan 2020
(89)
►
2019
(963)
►
dets 2019
(75)
►
nov 2019
(72)
►
okt 2019
(73)
►
sept 2019
(80)
►
aug 2019
(52)
►
juuli 2019
(79)
►
juuni 2019
(87)
►
mai 2019
(88)
►
apr 2019
(89)
►
märts 2019
(93)
►
veebr 2019
(82)
►
jaan 2019
(93)
►
2018
(1079)
►
dets 2018
(90)
►
nov 2018
(91)
►
okt 2018
(94)
►
sept 2018
(81)
►
aug 2018
(93)
►
juuli 2018
(93)
►
juuni 2018
(87)
►
mai 2018
(94)
►
apr 2018
(90)
►
märts 2018
(91)
►
veebr 2018
(82)
►
jaan 2018
(93)
►
2017
(1070)
►
dets 2017
(89)
►
nov 2017
(90)
►
okt 2017
(95)
►
sept 2017
(87)
►
aug 2017
(86)
►
juuli 2017
(92)
►
juuni 2017
(83)
►
mai 2017
(90)
►
apr 2017
(87)
►
märts 2017
(94)
►
veebr 2017
(84)
►
jaan 2017
(93)
►
2016
(1080)
►
dets 2016
(89)
►
nov 2016
(91)
►
okt 2016
(90)
►
sept 2016
(91)
►
aug 2016
(91)
►
juuli 2016
(84)
►
juuni 2016
(89)
►
mai 2016
(94)
►
apr 2016
(90)
►
märts 2016
(93)
►
veebr 2016
(84)
►
jaan 2016
(94)
►
2015
(1042)
►
dets 2015
(90)
►
nov 2015
(90)
►
okt 2015
(93)
►
sept 2015
(89)
►
aug 2015
(91)
►
juuli 2015
(89)
►
juuni 2015
(93)
►
mai 2015
(92)
►
apr 2015
(82)
►
märts 2015
(60)
►
veebr 2015
(80)
►
jaan 2015
(93)
►
2014
(1052)
►
dets 2014
(90)
►
nov 2014
(88)
►
okt 2014
(87)
►
sept 2014
(89)
►
aug 2014
(84)
►
juuli 2014
(90)
►
juuni 2014
(83)
►
mai 2014
(90)
►
apr 2014
(87)
►
märts 2014
(93)
►
veebr 2014
(82)
►
jaan 2014
(89)
►
2013
(992)
►
dets 2013
(84)
►
nov 2013
(90)
►
okt 2013
(90)
►
sept 2013
(83)
►
aug 2013
(87)
►
juuli 2013
(82)
►
juuni 2013
(80)
►
mai 2013
(79)
►
apr 2013
(76)
►
märts 2013
(88)
►
veebr 2013
(74)
►
jaan 2013
(79)
►
2012
(930)
►
dets 2012
(74)
►
nov 2012
(75)
►
okt 2012
(76)
►
sept 2012
(73)
►
aug 2012
(77)
►
juuli 2012
(71)
►
juuni 2012
(76)
►
mai 2012
(87)
►
apr 2012
(80)
►
märts 2012
(90)
►
veebr 2012
(73)
►
jaan 2012
(78)
▼
2011
(1007)
►
dets 2011
(76)
►
nov 2011
(82)
►
okt 2011
(88)
▼
sept 2011
(81)
Paul Keres: euroliidu JOKK-skeem
Uus tehnoloogia muudab sõjamasina infrapunast sign...
Miks peab Slovakkia hääletama EFSF-i vastu
#OCCUPY WALLSTREET – AMEERKA REVOLUTSIOON
Prantsusmaa ähvardas Iraani sõjaga
HENN PõLLUAAS: Eurokriis viib Eesti pärisorjusesse
MATTI ILVES: HUMANISTLIKU KRISTLUSE MANIFESTI TEGE...
Hiina Rahvavabariik on mängimas suurt poliitilist ...
Aasmäe: 2 miljardit eurot kirjutame korstnasse ja ...
Venemaa soovib eurotsoonile laenu anda
VEIKO RÄMMEL: AVALIK KIRI PROUA IVI ANNA MASSOLE
MATTI ILVES: KREEKLASTEST
Pirukas piruka vastu
TERRA88.COM: Elagu perasident Ahmadinejad!
VIDEO: Itaalia märulipolitsei & Liibüa põgenikud
Appi, venelasi röövitakse!
Tuleviku droonid – automatiseeritud veretöö
Kui etteotsa valitakse …
MATTI ILVES: "PIDUPÄEVAKS"
MEIE KIRIK: INIMNÄOLISE RISTIUSU MANIFESTIST
Imeliit paiskamas suurde vaesusesse
USA sõdurid: Afganistani sõda pole võidetav
VEIKO RÄMMEL: KAS VASTUPANU ON TÕESTI LÕPPENUD?
Meedia kultuuri (või kultuurituse) kujundajana
Poliitilised viraažid: RL+ERL=?
Rahvaliidu volikogu toetas liitumisplaani Rahvusli...
NÄDALA RINGVAADE
MATTI ILVES: PALESTIINA ARAABIA RIIGI TUNNUSTAMINE
Briti konservatiivid nõuavad referendumit EL-tu ku...
Rosenberg, Peeter I, pronkssõdur ja valikuline aja...
Ääremail: hõimuvelled omavahel
VEIKO RÄMMEL: TEISITIMÕTLEJATE SILDISTAMINE SÜSTEE...
MATTI ILVES: ANDRUS ANSIP´I SUURHETK
Nii tehakse filme... aga kuidas tehakse uudiseid?
VEIKO RÄMMEL: JÄTK MATTI ILVESE LOOLE RAHVUSLASTE ...
MATTI ILVES: RAHVUSLASTE ÜLESANDED
Taanlased pole omal nahal kogenud tõeliselt vasakp...
Aldo Roomere: Mõistuse Mõrv
NÄDALA RINGVAADE
Rootslased, õppige!
Minu mälestused ja roll Tartu Lenini kui võõrsümb...
Suurepärane
Puna-Hiina toetamine on nagu tugi lapsepilastajast...
BARBARA SIMONS: Raport Eesti netihääletussüsteemi ...
Eurooplased toetavad Palestiina riigi loomist
MILLINE ON EESTILE SOBIV RIIGIKORD?
Saudi Araabia: veto Palestiina riigile muudaks Sau...
Stsenaarium
MATTI ILVES: EUROOPA LIITU ASTUMINE OLI EBASEADUSLIK
Endine KGB-lane räägib rahvuse õõnestustööst
ISEKIRI: Külm sõda hiina moodi
EINAR LAIGNA: Kristlik inimese kontseptsioon
VEIKO RÄMMEL: AVATUD EESTI FOND RAHASTAB PEDERASTIAT
MATTI ILVES: VEIDI MEIE KARTELLIERAKONDADEST
Õnnelikust Tiibetist
ISEKIRI: Kentmanni lühiühendus ja üürike mälu
Eestis luuakse vene autonoomset piirkonda
MARTIN HELME: Ilves ja Toompea väärivad teineteist
NÄDALA RINGVAADE
Humanitaarne uus-kolonialism: Liibüa süüdlaseks te...
VIDEO: Tripoli, peaproov, usutavad võidujuubelduse...
MATTI ILVES: TEEL EUROOPA ÜHENDRIIKIDE POOLE
Video Liibüa sõjast
Süüdistus Wikileaksis: Savisaar oli SeverstalTrans...
Kas USA hakkab Venemaaga sõdima ja puhkeb III Maai...
MATTI ILVES: KIRI PEAMINISTRILE
KÜMME AASTAT KÜSIMUSI
KÜMME AASTAT KÜSIMUSI
Pajula: kahe aasta perspektiivis eurotsoon laguneb
Eurliidus puudub üksmeel Palestiina riikluse osas
Keskerakondlik Narva linnavõim võitleb oma tõsise ...
Varro Vooglaid: demograafiline kriis kui Eesti suu...
Türgi saatis maalt välja Iisraeli suursaadiku
"Siioni tarkade protokollid" - 5
"Siioni tarkade protokollid" - 4
"Siioni tarkade protokollid" - 3
"Siioni tarkade protokollid" - 2
"Siioni tarkade protokollid" 1 / 5
MATTI ILVES: RAAMATUTE HÄVITAMISEST JA PÕLETAMISEST
Wikileaks'i 133 887 dokumendi lekkes 437 pärit Tal...
MARK STEYN: Kui kiiresti kui veidraks?
►
aug 2011
(72)
►
juuli 2011
(85)
►
juuni 2011
(86)
►
mai 2011
(84)
►
apr 2011
(85)
►
märts 2011
(101)
►
veebr 2011
(81)
►
jaan 2011
(86)
►
2010
(127)
►
dets 2010
(96)
►
nov 2010
(31)
Teave minu kohta
Matti Ilves
Kuva mu täielik profiil
reede, 2. september 2011
"Siioni tarkade protokollid" - 4
PROTOKOLL Nr. 16.
Ülikoolide kahjutukstegemine - Kasvatus ja seisus - "Valitseja" võimu reklaam koolides - Uued teooriad - Vaatluseõpetus.
Kõigi kollektiivsete jõudude hävitamise otstarbel, peale meie omade, meie kõrvaldame esimese kollektivismi astme - ülikoolid, neid uues suunas ümber kasvatades. Nende ülemused ja õppejõud valmistatakse oma tööks ette üksikasjaliste salajaste tegevuskavadega, millistest nad nuhtlematult ei tohi karvavõrdki kõrvale kalduda. Neid määratakse kohale erilise ettevaatusega täielikus rippuvuses valitsusest.
Õppekavast meie kõrvaldame riigiõiguse ja kõik, mis kuulub poliitikasse. Neid aineid õpetatakse mõnekümnele isikule, keda valitakse seks pühendatud eriliselt andekate hulgast. Ülikoolid ei tohi oma seinte vahelt välja lasta kollanokki, kes sepitsevad konstitutsioonikavu nagu komöödiaid või tragöödiaid, tegeldes poliitikaküsimustega, millest nende isadelgi taipu ei olnud.
Halvastisuunatud tutvumine poliitikaküsimustega valmistab suure hulga utopiste ja halbu alamaid, nagu isegi võite näha gooide üldise kasvatuse näitena. Meil on tarvis nende kasvatusse viia need alused, mis nii hiilgavalt lõhkusid nende korra. Kui meie ise asume võimule, siis meie eemaldame kasvatusest kõik segavad õppeained ja teeme noorsoost ülemuse sõnakuulelikud lapsed, kes armastavad valitsejat kui rahu tuge ja lootust.
Klassitsismi, mis sisaldab, nagu vana-ajaloo õpetaminegi, enam halbu kui häid eeskujusid, meie asendame tulevikukava õpetamisega. Meie kustutame inimeste mälestustest kõik eelmiste sajandite faktid, mis pole meile soovitavad, jättes ainult need, mis kujutavad gooide valitsuste vigu. Õppekavade esimesel kohal asetsevad: tegeliku elu õpetus, sundusliku korra, inimestevaheliste suhete õpetus, halvast egoismist hoidumise ja kurja külvamise näited ja muud säärased kasvatava iseloomuga küsimused. Iga seisus saab endakohase erikava. Mingil tingimusel ei tohi õpetust üldistada. Säärasel probleemi seadmisel on oma eriline tähtsus. Iga ühiskondlik seisus peab oma kutse ja töö piiridele vastava kasvatuse saama. Juhuslikud geeniused on alati osanud ja suutnud libiseda teise hoonesse. Seepärast on täieline meeletus erandite tõttu läbi lasta võõrastesse ridadesse andevaeseid, kes võtaksid endile neisse ridadesse sünnilt ja tegevuselt kuuluvate isikute kohad. Teie ise teate, millega lõppes säärane talitusviis gooide juures, kes võimaldasid selle karjuva mõttetuse.
Et valitseja võiks juurduda oma alamate südameis ja päis, on vaja tema tegevuse ajal tervele rahvale seletada tänavail ja koolides tema tähtsusest ja tegudest ja kõigist tema headest algatustest.
Meie lõpetame iga vaba õpetuse andmise. Õpilastele antakse õigus koguneda oma õppeasutusse ühes sugulastega otsekui klubisse. Neil koosolemistel pühadeaegadel õpetajad peavad pealtnäha vabu loenguid inimeste suhete küsimustest, eeskuju seadustest, teadvusetuse survetest, uute teooriate veel avaldamatust filosoofiast. Need teooriad meie tõstame usuliseks dogmaks kui üleminekuastme meie usku. Peale meie kava lõpetamist ma kannan teile nende teooriate alused ette.
Lühidalt, teades sajandite õpetusest, et inimesi nende elus juhivad ideed, et ideed imbuvad inimestesse ainult kasvatuse teel, mida antakse ühesuguste tulemustega kõigile vanuseastmetele, muidugi mitmesuguste meetoditega, meie neelame ja võõrandame enda kasuks mõtte rippumatuse viimse sära, mida juba ammu juhime meile vajalikele ainetele ja ideedele. Mõtte ohjendamise süsteem on juba käimas nn. vaatluseõpetuses, mille ülesanne on muuta gooid mõtlematuiks, sõnakuulelikeks loomadeks, kes ootavad nähtavust, et seda taibata. Prantsusmaal üks meie parimaist agentidest, Bourgeois, avaldas juba näitliku õpetuse kava.
PROTOKOLL Nr. 17.
Advokatuur - Gooide vaimulikkude mõju - Paavsti õukond - Võitlusabinõud oleva kirikuga - Kaasaegse ajakirjanduse ülesanded - Politseiorganisatsioon - Vabatahtlik politsei - Spionaaz "kabala" eeskujul - Võimu kuritarvitused.
Advokatuur annab külmi, julmi, vintskeid, põhimõttetuid inimesi, kes igal juhul asuvad isiksuseta puhtlegaalsel pinnal. Nemad on õppinud suhetama kõike kaitse kasuks, aga mitte tema tulemuste sotsiaalseks hüveks. Harilikult nad ei ütle ühestki kaitsmisest ära, püüavad saavutada õigeksmõistmist maksku mis maksab, kinni haarates igast juriidilisest riukast. Sellega nad demoraliseerivad kohut. Meie paigutame selle elukutse täidesaatva ametkonna kitsasse raami. Advokaatidele keelatakse, nagu kohtunikelegi, läbikäimine pooltega. Nad saavad oma aktid otseteed kohtult, uurivad neid ettekannete ja dokumentide põhjal, kaitsevad kliente peale kohtulikku ülekuulamist selgunud andmete alusel. Honorari nad saavad vaatamata kaitse kvaliteedile. Nad on lihtsalt kaitse ettekandjad õigusemõistmise kasuks, vastukaaluks prokurörile, kes jääb süüdistuse ettekandjaks. See lühendab kohtu ettekannet. Sel kombel teostub uus, erapooletu kaitse, mitte huvi, vaid veende pärast. See kõrvaldab peale muu praegu praktiseeritava kolleegide äraostmise, nende nõusoleku mõista õigust ainult sellele, kes maksab.
Gooide vaimulikku seisust oleme juba püüdnud diskrediteerida ja nende ülesannet rikkuda, mis oleks meid praegu võinud väga segada. Iga päevaga langeb tema mõju rahvastele. Südametunnistuse vabadus on nüüd igal pool välja kuulutatud. Järelikult lahutavad meid kristliku usu kokkuvarisemisest ainult aastad. Teiste usunditega saame veel kergemini valmis. Kuid sest on enneaegne kõnelda. Meie seame kirikluse ja kiriklased nii kitsastesse raamidesse, et nende mõju muutub vastupidiseks endisega võrreldes.
Kui tuleb aeg lõplikult hävitada paavsti õukond, siis nähtamatu käe sõrm juhib rahvaid selle õue poole. Kui rahvad tormavad sinna, meie astume välja tema kaitsjatena, et ära hoida suuremat verevalamist. Selle kõrvalepööramisega meie tungime tema pessa ja ei tule enne välja, kui oleme terve selle paiga ära õõnestanud.
Maailma paavstiks saab
J u u d a k e i s e r - r a h v u s v a h e l i s e k i r i k u p a t r i a r h.
Kuid seni kuni meie noorsoo uutes üleminekuusundeis ümber kasvatame ja pärast meie omas, meie ei puuduta avalikult olevaid kirikuid, vaid võitleme arvustades ja lõhet tekitades.
Kuid üldiselt meie kaasaegne ajakirjandus hakkab norima riigiasjade, usundite, gooide võimetuse kallal - seda kõik üldistes põhimõtteta väljendustes, et neid igapidi alandada nõnda nagu ainult meie geniaalne hõim seda mõistab ...
Meie riik on Vishnu jumalakese sarnane. Nagu tema oma saja käega kõikvõimsust ilmutab, nii paneme meie oma hulga niitidega kõik ühiskondliku aparaadi vedrud liikuma. Meie näeme kõik ilma ametliku politsei abita. Ka sellele andsime meie niisuguse kuju, et ta gooide valitsusi takistab kõike nägemast. Meie tulevikuriigis üks kolmandik alamaid valvab kaht kolmandikku kohusetunde ja vabatahtliku riigiteenistuse ajel. Siis ei ole häbi spioneerida ja üles anda, vaid kiiduväärt; kuid valekaebusi karistatakse valjult, et seda õigust kurjasti ei tarvitataks.
Meie agendid on kõrgemast kui ka alamast seltskonnast, lõbutsevast administratiivsest klassist, kirjastajad, trükitöösturid, raamatukaupmehed, kaubasellid, töölised, kutsarid, toapoisid jne.
See õigusteta, mingi võimutarvitamise volituseta politsei ainult tunnistab ja annab üles. Tema andmete kontroll ja vangistuste määramine olenevad vastutavast kontrollijate grupist politseiasjus. Vangistamine ise kuulub sandarmite korpusele ja linna politseile. Kes jätab kuuldud-nähtud poliitilised süüteod teatamata, võetakse vastutusele varjamise eest, kui tema süü on tõestatud.
Nagu praegu meie vennad oma vastutusel on kohustatud kohal teatama usust taganejaist või neist, kes talitavad "kabala" vastaselt, nõnda ka meie ülemaailmses riigis kõigi alamate kohus on riiklikke huvisid ses suunas silmas pidada.
Selline organisatsioon kisub võimu kurjastikasutamise juurtega välja, kõik selle, mis meie ise oma nõuannetega ja üliinimlikkuse teooriatega gooide juures sisse seadsime. Teisiti meie ei saanud nende seas korratusi tekitada.
Nende vahendite seas on üks tähtsaim - korraloomise agendid, kes on otse seatud olukorda, et oma hävitava tegevusega ilmutada ja arendada oma halbu kalduvusi - omavoli, võimupiiridest üleastumist ja peamiselt altkäemaksu võtmist.
PROTOKOLL Nr. 18.
Kaitsevahendid - Luuramine vastaste seas - Avalik kaitse-võimu hukatus - Juuda keisri kaitse - Võimu müstiline prestiiz - Vangistus esimese kahtluse korral.
Kui meil on vaja kõvendada kaitse valjust (hirmsaim mürk võimu prestiizile), me korraldame korratuste simulatsiooni ja laseme hästikoolitatud kõnemeestel rahva hulgas nurinat välja kutsuda. Kaasatundjad jooksevad kõnemeeste juurde kokku. See annab meile põhjust läbiotsimisi toime panna ja järelevalvet korraldada. Meid toetavad kõige paremini gooidest abilised.
Kuna vandeseltslaste enamik teotseb asjaarmastusest ja kõnelemisihast, siis ei sega meie neid enne nende tegude ilmumist. Seni saadame ainult vaatlejad nende sekka. Tuleb silmas pidada, et sagedased vandenõud vähendavad võimu prestiizi. Võib tekkida kahtlus, et võim ise tunnustab sellega oma võimetust või mis veel halvem, oma ülekohut. Teie teate, et meie purustasime gooide valitsejate aupaiste sagedaste atentaatidega oma agendite kaudu, kes olid pimedad lambad meie karjas, keda on kerge ajada kuritööle mõne vabameelse lausega, kui sellele anda ainult poliitiline värving.
Meie sunnime valitsejaid tunnustama oma võimetust avaliku kaitse suurendamisega ja sellega hävitame võimu prestiizi.
Meie valitsejat kaitseb tähelepandamatu valve. Meie ei luba tekkida mõtetki, et tema vastu võiks midagi käimas olla, millega ta valmis ei saa ja mille eest ta ennast varjama peab. Kui meie lubaksime nõnda mõelda, nagu tegid ja teevad gooid, siis seega meie kirjutaksime tema, Juuda keisri, või tema dünastia surmaotsusele lähemas tulevikus alla.
Meie valitseja laseb paista, nagu tarvitaks ta oma võimu ainult rahva kasuks ja mitte sugugi enda või oma dünastia huvides. Sellepärast austavad ja kaitsevad teda alamad ise. Rahvas jumaldab teda teadmises, et tema võim peab rahu ja korda riigis ja on igale kodanikule hüveks.
Keisrit avalikult kaitsta tähendab tema võimu nõrkust tunnustada.
Rahva hulgas meie keiser viibib alati hulga uudishimuliste meeste ja naiste keskel. Nagu juhuslikult satuvad nad esimestesse ridadesse ja hoiavad teisi korraarmastuse pärast tagasi. See on heaks eeskujuks teistele. Kui rahva hulgas leidub paluja, kes püüab palvekirja üle anda, tungides läbi ridade, siis peab esimestes ridades see palvekiri vastu võetama ja paluja silme ees edasi antama keisrile, et kõik teaksid, et kiri jõuab valitseja kätte, et järelikult ka keisri enda üle on kontroll olemas. Võimu aupaiste nõuab oma olemasoluks, et rahvas võiks öelda:"Kui keiser seda teaks!" või "Küll keiser teada saab!"
Ametliku valve sisseseadmine vähendab võimu müstilist prestiizi. Igaüks, kel tarviline osa julgust, loeb enese õigustatuks teda puutuma, mässaja tunneb oma jõudu ja valvab silmapilku võimu ründamiseks. Gooidele meie jutlustasime teisiti ja võime selle eest ka näha näiteid, kuhu avalik kaitse välja viis.
Meie juures vangistatakse kurjategijaid esimese enam-vähem põhjendatud kahtlustuse korral: ei või kartusest võimaliku eksituse eest jätta lahtiseks põgenemisvõimalust neile, kes on poliitiliselt kahtlased, keda meie muidu kohtleme armutult. Kui veel on võimalik teatud pingutusega lubada silmas pidada lihtsate kuritegude motiive, siis pole mingit vabandust isikuile, kes tegelevad küsimustega, millistes neil valitsuse kõrval ei või olla mingit arusaamist. Isegi kõik valitsused ei tunne õiget poliitikat.
PROTOKOLL Nr. 19.
Palvete ja esitiste sisseandmise õigus - Mässud - Kohtumõistmine poliitiliste kuritegude üle.
Kuigi meie ei luba iseseisvat tegelemist poliitikaga, seda enam soodustame igasugu palvete ja ettepanekute esitamist valitsusele rahva olukorra parandamiseks. See avastab meile puudusi ja alamate mõttelendu, millele vastame kas täitmisega või asjaliku vastuvaidlemisega, mis näitaks targutaja lühinägelikkust.
Mäss pole muud kui mopsi haukumine elevandi peale. Hästiorganiseeritud valitsuse peale, eriti ühiskondlikust, mitte poliitilisest seisukohast, mops haugub nagu elevandi peale tema jõudu tundmata. Tarvis ainult mõlema tähendust näidata õpetlikul kujul, kui lõpeb iga haukumine ja koer liputab saba nii pea kui elevanti näeb.
Et võtta kuritöölt kangelaslik hiilgus, meie asetame ta süüpingile kõrvuti vargusega, tapmisega ja iga teise vastiku ja musta kuritööga. Siis avalik arvamine heidab oma kujutluses häbi ja põlgusega seda liiki kuritööd ühte potti iga teise kuritööga.
Meie taotlesime gooide juures heade tagajärgedega, et nad hoiduksid säärastest võttest. Selleks meie ülistasime ajakirjanduses ja kõnedes ning kaudselt targasti koostatud ajaloo-õpperaamatutes mässajate kangelaslikkust, millega nad endid ohverdasid ühiskonna heaks. See reklaam suurendas liberaalide arvu ja seadis tuhanded gooid meie elava inventari ridadesse.
PROTOKOLL Nr. 20.
Finantskava - Progressiivne maks - Fondikassa - Protsendipaberid - Raha liiklemise seisak - Aruandmine - Esinduste kaotamine - Eelarve - Riigilaenud - 1%-ne sari - Töönduspaberid - Gooide valitsejad-ajutised pailapsed - Vabamüürlaste agendid.
Täna puudutame finantskava, mille jätsin ettekannete lõpuks kui kõige raskema ja otsustavama punkti meie kavas. Eespool ma juba osutasin, et meie oma tegevuse edus enam kui kindlad võime olla, sest peaaegu kõik maailma raha on meie valduses.
Meie isevalitsus enese alalhoidmise pärast hoidub rahvamassi maksudega koormamisest, meeles pidades isa ja kaitsja ülesannet. Et aga riiklik organisatsioon on kallis, siis on selleks ometi teatud tuluallikad tarvilised. Seepärast on vaja erilise hoolega tasakaalu küsimus ses asjas välja töötada.
Meie valitsusel, kus keisril on seaduslik kujutlus kõige riigis oleva varanduse kuuluvusest temale, on võimalus kõiki summasid kasutada riikliku liiklemise heaks. Sellest järgneb, et kõige otstarbekam on progressiivne tulumaks varandustelt. Rikkad peavad teadma, et nad kohustatud on osa ülejäägist andma üldriiklikuks kasutuseks, sest riik kindlustab neile muu varanduse ohutut alalhoidu ja ausa teenimise võimalust, kuna varanduste kontroll kõrvaldab röövimise seaduslikult.
See sotsiaalne reform peab ülevalt algama, sest tema aeg on käes. Ta on tarviline rahu kindlustusena.
Vaese maks on mässu seeme ja riigile on kahjulik kaotada palju, piskut taga ajades. Sellest olenematult vähendavad kapitalistide maksud rikkuste kasvu erakätes, kuhu meie senini koondasime neid vastukaaluks gooide riigivõimule ja riigirahale.
Progressiivne maks kapitalidelt annab hoopis suurema tulu kui praegune pearaha, mis meile nüüd kasulik on rahutuste ning nurina tekitamiseks gooide vastu.
Meie keisri põhivõim on raha kindlustus ja tasakaal, mille pärast kapitalistid peavad loobuma osast oma tuludest riigiaparaadi ohutu käigu huvides. Riigi vajadusi peavad katma need, kellel see kergem ja kellel anda on.
See kord kaotab vaese kadeduse rikka vastu, kelles ta näeb tarvilist riigimajanduse tuge, rahu ja heaolu teostajat.
Et haritud maksjad ei nuriseks uute maksude pärast, antakse neile täielised aruanded peale summade, mis lähevad trooni ja administratsiooni-asutuste kuludeks.
Valitsejal ei ole isiklikku vara, kuna kõik riigis kuulub temale, muidu oleks kõik üksteisega vastuolus. Isikliku varanduse fakt hävitaks õiguse üldisele omandusele.
Keisri sugulased, peale aujärje pärijate, keda ka riigi kulul ülal peetakse, peavad asuma riigiteenijatena või muul alal töötama. Keisri vere eesõigus ei tohi õigust anda riigikassa riisumiseks.
Ostud, rahalised tulud ja pärandused pannakse progressiivse tempelmaksu alla. Sisse andmata jäänud teate puhul raha või muu omanduse edasiandmise kohta tuleb endisel omanikul tasuda %-maks üleandmise ajast kuni varjamise avalikukstulekuni. Üleandmise tõestused peab esitama iga nädal kohalikku renteisse nimede ja elukohtade ülestähendamisega. See nimeline üleandmine algab määratud summast, mis ulatub üle harilike tarviduste ostu ja müügi. Viimaseid maksustatakse tempelmaksuga vastavalt ühiku protsendile.
Arvake välja, mitme võrra säärased maksud ületavad gooide riigitulud!
Riigifondi kassa peab sisaldama teatud komplekti tagavarasummasid. Mis üle selle, peab pandama liiklemisse. Nende summadega korraldatakse ühiskondlikku tööd. Riigi allikaist lähtuvate tööde algatus seob töölisklassi kindlasti riigi huvidega ja valitsejatega.
Peale määratud laialt arvestatud summade ei tohi ükski rahaüksus peatuda riigikassades. Sest raha on liiklemise jaoks. Iga raha seisak annab end hävitavalt tunda riigi mehhanismis, millele ta on nagu määrdeks. Määrde kuivamine seiskab masina korraliku käigu.
Vahetusraha osaline asendamine väärtpaberitega tõi nimelt säärase seisaku. Selle tagajärgi on juba küllalt tunda.
Aruandekoda korraldatakse nõnda, et keiser igal ajal võib saada riigi tulude ja kulude täieliku ülevaate peale jooksva kuu veel koostamata ja eelmise kuu veel ärasaatmata aruande.
Ainus isik, kes pole huvitatud riigikassa laostumisest, on tema peremees, keiser. Kontroll kõrvaldab kahjud ja raiskamised.
Vastuvõttudel, etiketi nõudel, esinemise peale kulutatav keisri kallis aeg hoitakse kokku vastuvõttude korraldamisega, et valitsejal oleks aega kontrolliks ja kaalutlusteks. Tema aeg ei killustu siis mitte trooni hiilguse ja toreduse pärast teda ümbritsevate meelitajate, vahelduvate kaitsealuste peale, keda huvitavad ainult omad, mitte riigi asjad.
Majanduskriise meie valmistasime gooidele mitte millegi muuga kui raha kokkutõmbamisega liiklemisest. Hiiglakapitalid jäid seisma, tõmmates raha riikidest, kes olid sunnitud meilt paluma laenusid. Need laenud koormasid riiki %-maksudega ja orjastasid neid. Töönduse koondamine kapitalistide kätte imes rahva mahla käsitööliste käest, seega ka riigist, ja halvas igasuguse vastupanu gooide riikides.
Praegune raha emissioon ei vasta sugugi kodaniku tarvidusele ja ei või rahuldada kõiki tööliste tarbeid. Emissioon peab vastama rahva juurdekasvule, kaasa arvates ka lapsi ja nende tarvidusi sündimisest alates. Emissiooni küsimuse revisjon on oluline küsimus tervele maailmale.
Teie teate, et kullaaluse vastuvõtmise tunnustamine oli riikide hukatus, sest ta ei võimaldanud rahatarviduse rahuldamist, seda enam, et meie kõrvaldasime kulla liiklemisest niipalju kui võimalik.
Meie juures tuleb sisse seada tööjõu väärtuse valuuta, olgu puust või paberist. Meie emiteerime raha iga kodaniku normaalse tarviduse järgi, suurendades tema hulka iga vastsündinuga, vähendades iga surnuga.
Arvestus on iga maakonna (departemangu) asi. Et ei oleks peatust raha väljaandmises riigi kuludeks, kuulutatakse summad ja väljaandmise tähtpäevad valitsuse käsukirjaga.
Sellega kõrvaldatakse ühe asutuse eelistamine teisele ministeeriumis.
Eelarve tulud ja kulud peetakse kõrvuti, et nad üksteisest eemal üksteist ei varjaks.
Gooide rahaasutiste ja põhimõtete reformi me asetame säärasesse vormi, et nad kedagi ei ärrita. Meie juhime tähelepanu reformide vajadusele tolle segaduse tagajärjel, milleni gooid on viinud rahanduse.
Esimene korratus, ütleme meie, on eelarve kasvamine aasta-aastalt, sest et alguses venitatakse eelarvet poolaasta lõpuni, siis nõutakse lisa-eelarvet, raisatakse see kolme kuuga, nõutakse uut lisa ja lõpetatakse kõik likvidatsiooni-eelarvega. Kuna järgmise aasta eelarve määratakse vastavalt üldsummale, siis iga-aastane kõrvalekaldumine normist ulatub 50%-ni, nii et aasta eelarve saab valmis kümne aasta pärast. Tänu nendele võtetele gooide riikides lubatud lohakuse tõttu nende kassad jäid tühjaks. Sellele järgnev laenude ajajärk noppis jäänused ja viis kõik gooide riigid pankrotti.
Teie mõistate hästi, et meie ise ei või harrastada majapidamist, mida sugereerisime gooidele.
Iga laen tõestab riiklikku võimetust ja riigiõiguse tundmatust. Laenud ripuvad Damoklese mõõgana valitsejate peade kohal, kes selle asemel et laenata oma alamailt ajutist laenu, lähevad sirutatud käega pankureilt armu paluma. Välislaenud on verekaanid, mida kuidagi ei saa riigikehast lahutada, kui nad ise ära ei kuku või kui neid riik väevõimuga ära ei heida. Kuid gooide riigid ei kisu neid ära, vaid jätkavad nende juurdeistutamist oma haigele kehale, nii et nad hukkuvad vabatahtliku verepuuduse kätte.
Tõepoolest, mis muud on siis laen, pealegi välislaen? - Laen on valitsuse vekslite väljaandmine % maksukohustusega vastavalt laenukapitalile. Kui laenu võetakse 5%-ga, siis 20 aasta jooksul riik maksab asjata %-summa, mis võrdub kapitaliga, 40 aastaga kahekordse, 60 aastaga kolmekordse summa, kuna võlg ikka tasumata on.
Sellest arvestusest on näha, et pearaha maksu juures riik võtab vaestelt viimsed pennid, et neid edasi anda välismaa rikastele, kellelt raha on laenatud, selle asemel et neid penne koguda oma vajadusteks ilma % juurdemaksuta.
Seni kuni laenud olid sisemised, gooid ainult paigutasid vaese taskust raha rikka tasku, kui aga meie tarvilised isikud ära ostsime, et laenud üle kanda välispinnale, siis kõik riigi varandused hakkasid voolama meie kassadesse, ja kõik gooid hakkasid meile alamluse maksu maksma.
Kui valitsevate gooide kergemeelsus riigi suhtes, ministrite müüdavus või teiste valitsevate isikute mõistmatus raha asjus tegid nende riigid meie kassade võlglasteks summadega, mida on võimatu tasuda, siis peab teadma, kui palju vaeva ja raha see meile maksma läks!
Raha seisakut meie ei luba, ei tohi olla ka riigi protsentpabereid, peale 1%-se sarja, et protsentide tasumine ei võimaldaks kaanidel riigivõimu välja imeda. Protsentpaberite väljaandmine jäetakse ainult tööndusseltsidele, kellel on kerge tasuda tulust protsendid, kuna riik ei teeni sääraste laenudega, vaid laenab kuludeks ja mitte tulutoovateks operatsioonideks.
Töönduspabereid ostab ka riik, muutudes sellega senisest tribuudimaksjast laenuandjaks. See abinõu lõpetab raha seisaku, laiskuse ja söödikluse, mis meile olid kasulikud rippumatute gooide ajal, kuid ei ole vastuvõetavad meie riigis.
Kui puudulik on gooide ajude loomalik mõtlemine, mis väljendub selles, et nad laenasid meilt % peale, mõtlemata, et seda raha, pealegi % juurdemaksuga, tuleb tasuda ja võtta seda riigi taskust, et meile maksta! Mis oli veel lihtsam kui laenata see raha otseteed oma kodanikelt ja sellega kokku hoida protsentide maksmist?
See tõestab meie valitud mõistuse geniaalsust, et oskasime kujutada teistele laenuasja nii, et see paistis neile isegi kasulik.
Meie eelarved, mida esitame omal ajal, erinevad, sajandite kogemuste põhjal gooide juures, selguse ja kindlusega ja näitavad silmanähtavalt kõigile meie uuenduste kasu. Nad teevad lõpu kõigile kuritarvitustele, mille abil meie valitsesime gooisid, mida aga ei või lubada meie endi riigis.
Me ehitame oma arvestussüsteemi nii, et ei keisril ega pisimal ametnikul ei võimaldu vähimatki summat kõrvaldada tema sihist mujale kui sinna, kuhu ta on kord määratud.
Kindla plaanita valitseda ei saa. Rühkides kindlat teed, kuid tundmatu tagavaraga hukkuvad kangelased.
Gooide valitsejad, keda meie kunagi oskasime kõrvale kallutada valitsustööst vastuvõttudega, etiketi täitmisega, lõbustustega, olid ainult meie valitsuse varjuks. Nende armualuste aruanded, kui nad esindasid valitsejaid, koostasid meie agendid ja rahustasid iga kord lühinägelise mõistusega küsijaid kokkuhoiu ja uuendustega tulevikus ... Kokkuhoiuga - millest? Uutest maksudest? ... - võidi küsida, aga ei küsitud seal, kus loeti meie aruandeid ja projekte ... Teie teate, kuhu viis neid säärane muretus, millise rahalise korratuseni nad on jõudnud, hoolimata nende rahvaste imestamisväärsest tööarmastusest.
0 kommentaari:
Postita kommentaar
Uuem postitus
Vanem postitus
Avaleht
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
©
Blogger template
Ramadhan Al-Mubarak
Back to
TOP
0 kommentaari:
Postita kommentaar