RAHVUSLANE

Rahvuslane

pühapäev, 25. november 2012

NÕMME RAADIO: George Orwell - 1984


1984, 1. osa
Link: http://www.nommeraadio.ee/wimpy/mambots/wimpy/vimpel3.php?cat=1984&file=1984-001.mp3

Edasi kuulake siit: http://nommeraadio.ee/meediapank.php?cat=1984
_________________


Kas me hakkame tõsti nüüd elama Orwell´i kirjeldatud maailmas seoses vihakuridegude seadusega?
Niisiis puudutab see seaduseelnõu (SE2012) kõiki vähemusi: juute, venelasi, neegreid, homoseksulaliste jpt. - tegelikult kõiki inimesi.
Kusjuures tähelepanuväärne on, et solvumise astme otsustab "kannatanu" ise. See on eriti laiahaardeline seaduseelnõu, mis sarnaneb juba kurikuulsale §-le 58 Vene NFSV kriminaalkoodeksist, mille alusel karistati ja represseeriti miljoneid inimesi.
Lugege veel SIIT.
M.I.











1 kommentaari:

Greg Andrin 28. september 2021, kell 00:51  

Rikkaks sain selle programmeeritud häkkinud sularahaautomaadiga
Pärast ülikooli lõpetamist polnud tööd, nii et otsustasin alustada väikeettevõttega, kuid rahast ei piisanud. Lõpetasin ettevõtte, see muutus minu jaoks väga raskeks, kuna olin oma vanemate ja vanemate ainus laps. Nad on mõlemad vanad, nad usuvad minu igapäevasesse dieeti, ühel päeval nägin Internetis surfates sõnumit, kuidas see UUS VAHETATUD SAADUD ATM -KAART saab sularahaautomaati häkkida ja suure summa raha välja võtta, nii et võtsin teiega e -posti teel ühendust ettevõttega . Minu üllatuseks sain kaardi kätte paar päeva pärast kaardi eest väikese tasu maksmist. See tühi ATM -kaart on hämmastav ja ilus toode. Ma ei usuks kunagi, et kõiki neid asju, mis mul täna on, on võimalik selle suure rõõmuga südames omandada, seetõttu toon hea uudise ... Elu on positiivne ja kannatlik, uskudes, et suured asjad on võimalikud ja võivad juhtuda sekunditega. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD muutis mu elu ... Jumal tänatud, et saate meilitsi saata VIA (brainhackers@aol.com)



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP