RAHVUSLANE

Rahvuslane

neljapäev, 28. juuli 2016

MATTI ILVES: ÜKS JA AINUS VASTUSETA JÄÄNUD KIRI VALITSUSAMETNIKELE

See kiri on siin, 24. mai 2016:

Tere peaminister Taavi Rõivas!

Mul jääb mulje, et koalistsioon ja valitsus tegelevad järjekindlalt Eesti rahvusriigi hävitamisega, kui see on nii (põhiseaduse järgi on meil kehtestatud rahvusriik), siis palun sellest ka rahvale selgelt teada anda.

Arengute jälgimisel Euroopa Liidus ja meil olen sellisele järeldusele jõudnud. Toon ka mõned näited:
1. Eesti esisotsialist Jevgeni Ossinovski ütles 18. mail 2016. oma kõnes sotside üldkogul, et etniline rahvusriik on ohtlik ja ebainimlik düstoopia.
2. Samuti kirjutas igati riigitruu tippajakirjanik Krister Paris ühes kommentaaris selliselt: "Minu meelest igati mõistlik jutt, et rahvusriik on igand ja kuulub lammutamisele."
3. Samuti näeb ette ka Coudenhove-Kalergi plaan, et tulevikus on Euroopa rahvad segaverelised ja kuuluvad euraasia-negroidsesse rassi ja on oma välimuselt sarnased muistsetele egiptlastele. Sellest seisukohast saab lähemalt lugeda siit: https://en.wikipedia.org/wiki/Richard_von_Coudenhove-Kalergi
Euroopa Liidus võetakse seda täie tõsidusega, sest ega muidu ei oleks asutatud Coudenhove-Kalergi Euroopa auhinda, mis antakse iga kahe aasta tagant eurooplasele kes on silma paistnud, et edendada seda plaani.
4. Juba üleeelmine Riigikogu tehtis muuta põhiseadust selliselt, et see kaitseks lisaks eesti rahva kultuurile ka kõiki teiste meil elavate rahvaste kultuure (742 SE). Siis ei läinud see õnneks veel läbi, kuid usun, et selle juurde pöördutakse tagasi.

Lugupidamisega ja alandlikult vastust ootama jäädes,
Matti Ilves

Meeldetuletus, 28 juuni 2016:

Tervist lugupeetavad!

Olen oodanud kirjale asjatult vastust juba üle kuu aja. Miks te ei täida oma kohustusi vastata kirjalikele pöördumistele 1 kuu jooksul?

Tervitades,
Matti Ilves
________________

Siiani olen ma saanud kõigile riigiametnikele saadetud kirjadele vastused ja vaid üks kord tuli neile saata meeldetuletus. Paar aastat tagasi suhtlesin ma nendega üpris sagali (osa kirju leiate ka siit blogist), aga nähes, et poliitilistele küsimustele tulevad vaid ümmargused mittemidagiütlevad vastused, siis loobusin neile kirjutamast. Asjalikke vastuseid sain vaid siis, kui küsisin mõningaid statistilisi või majanduslikke andmeid.

Kui arvate, et selles kirjas sisalduvad küsimused on Taavi Rõivasele liiga ebamugavad vastamiseks, siis ega ma neile ei saadagi mugavaid arupärimisi, näiteks SIIN ja SIIN.
Tihedam kirjavahetus oligi mul Andrus Antsipi valitsemise ajal, aga nüüd paistavad meil noore peaministri Taavi Rõivase ajal olevat hoopis uued kombed.
Hästi, ma saan veel kuidagi aru, et minule, kui eraisikule jäätakse vastamata. Aga vastuseta on jäänud paljud organisatsioonid ja ametisisikud, nendest küllalt sagedastest juhtumitest olen ma kuulnud meediast.

Üldse paistab, et ajad on muutunud üha karmimaks nii meil kui Euroopa Liidus ja rahva arvamusega, ning meid vaevavate küsimustega enam ei arvestata.

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP