RAHVUSLANE

Rahvuslane

teisipäev, 9. aprill 2019

Ajakirjandusest rääkides teatas tulevane minister Martin Helme

Ajakirjandusest rääkides teatas tulevane minister Martin Helme, et tema on keeldunud Postimehele intervjuusid andmast. "Ütleme oma kallitele toetajatele, aga ka kõikidele oma kallitele vastastele: ei ole kahtlust, et järgnevad kuud ja järgnevad aastad, kui Konservatiivne Rahvaerakond on valitsuses, ega see madin kuhugi ei lähe. See valetamine ei lõpe, see petmine, see laimamine, see tühja koha pealt lollakate pealkirjade ja märkide nägemine…[---] no ma ütleks veel kord, mina keeldusin Postimehele intervjuud andmast.

Ütlesin: kui te näete igas meie sõnas... kuulete mingisugust koera vile kaudu välja antud rassistlikku sõnumit, siis teate, minge lihtsalt puu taha ja väänelge seal spasmides ilma minu osaluseta. Mind ei huvita, kirjutage, mida te tahate, aga ilma, et minu nime saaks te oma pealkirja panna, ma ei osale selles lihtsalt. Ja mind absoluutselt ei huvita, kas ma olen minister ja peaksin teiega suhtlema või ei peaks. Kui te arvate, et te olete ideoloogiatöötajad, siis minul ei ole kohustust teiega suhelda. Kui te uuesti ajakirjandust hakkate tegema, siis vaatame, kui teil paar aastat on see välja tulnud, siis võib-olla hakkame rääkima jälle," sõnas Martin Helme.

Allikas: Eve Raid, Facebook

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP