RAHVUSLANE

Rahvuslane

teisipäev, 30. aprill 2019

Karin Kuusik: oma pere kaitseks kaalume pöördumist kohtu poole

Väliskaubanduse ja infotehnoöoogiaministri kandidaat Marti Kuusik

Perevägivalla süüdistuste alla sattunud IT- ja väliskaubanduse ministri Marti Kuusiku eksabikaasa Karin Kuusik saatis pöördumise, milles ta palub meedial laimulevitamine jätta ning pere ja lapsed rahule jätta.
Karin Kuusik: “Olen äärmiselt häiritud minu ja minu eksabikaasa vastu algatatud laimukampaaniast.

Eriti alatu on, et tahes rünnata Martit, rünnatakse kogu meie perekonda, kaasa arvatud meie kaht alaealist last, kes on räigest rünnakust oma isa vastu endast väljas.
Olen ajakirjanikele varem kinnitanud ja kinnitan ka nüüd, et Marti ei ole minu vastu mingit vägivalda tarvitanud. Minu kaks käeluumurdu on olnud õnnetusjuhtumid, milles Martil puudub vähimgi roll. Lisaks anonüümsele laimule on Eesti Ekspressi artiklis mitmeid valeväiteid, näiteks ei vasta tõele nende kirjeldus meie kinnisvaratehingutest.

Ma võin vaid aimata, miks on minu ja Marti ümber liikvele läinud kuulujutud. Oleme kaks korda abiellunud ja kaks korda lahutanud. Nagu paljudes peredes, on ka meil olnud aastate jooksul keerulisemaid aegu. Meil on olnud ka tülisid, aga mitte kunagi ei ole Marti kasutanud minu vastu vägivalda.
Ajakirjanikud, jätke meie pere rahule ja lõpetage laimu levitamine, vastasel juhul kaalume Martiga pöördumist kohtu poole enda ja oma pere kaitseks.

Allikas: https://uueduudised.ee/varia/karin-kuusik-oma-pere-kaisteks-kaalume-poordumist-kohtu-poole/
______________
Paistab, et need süüdistused põhinevad vaid kuulujuttudel ja see on Martin Kuusiku ning EKRE vastane liberaalide järjekordne infooperatsioon.
M.I.

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP