RAHVUSLANE

Rahvuslane

pühapäev, 14. aprill 2019

Huvitavat pühapäevaks: Tehtud siis täna uue solkkütusega experiment

Tehtud siis täna uue solkkütusega experiment. Eesmärgiks 95 sisse segatud etanooli eemaldamine. Täiesti teostatav viisil kus lisatakse koguse kohta ca 10% puhast vett ning loksutatakse tõhusalt, pääle mida lastakse selgida kuni vesi põhja läheb koos ahnelt seotud alkoholiga ning seejärel sifoonida pealejääv bensiin või teostada nõus, kus saab sette altpoolt eemaldada. Ainus viga, mis tekkis- doseeritud 10 liitri "kütuse" kohta jäi bensiini järele mitte 9,4 liitrit nagu kirjade järele olema peaks, vaid kõigest 8,6 liitrit. See näitab seda, et selle uue solkkütuse sisse on segatud seda etanooliläga mitte 6,4%, vaid kaugelt üle 12%.

Nõnda et- hoidke sest saastast parem eemale kui auto eluiga armas, ja samuti kui mingeid aiamasinaid või mootorsaage tankida!
Pääle selle- kui sellest "kütusest" välja võtta küllaltki detonatsioonikindel etanool, siis järelejääv bensiin võib jääda tunduvalt madalama detonatsioonikindlusega lisaainete puudumise tõttu, sest neid "ei ole põhjust" lisada. Elementaarsed arvestused mahtude järele jätavad selle detonatsioonikindluse numbri ehk oktaaniarvu kuskile 88-92 vahele, mis vanematele sõidukitele, samuti aiamasinatele ei tohiks midagi teha, sest sääl arvestatud minimaalseks oktaaniarvuks alates 87 kuni 91-ni. Aga rängema koormuse all ja uuemad, seal targem see 98 kuniks see solkimata. Soomes on ka see 98 solgitud- 5% etanooli hulgas. Siin loodetavasti veel mitte.

Allikas: Kuldar Pärt, Facebook

3 kommentaari:

eestlane 15. aprill 2019, kell 00:04  

Langenud detonatsioonikindluse taastamiseks lisatakse bensiinile mürgiseid ja söövitavaid lisandeid. Sellise mürgikokteiliga muru niites oksendate varsti.

Keemik 23. aprill 2019, kell 00:14  

Kurat, ei käi see nii. Lisaks etanoolile on bensiinis ka muid vees lahustuvaid ühendeid, mis selle meetodiga välja lahustatakse. MTBE ja TAME näiteks. Võimsuse ja det.kindluse tõstjad. Lisaks lahustuvad osad, muidu vees mitte lahustuvad ühendid aga selles vees lahustunud etanoolis. Ja piiratult lahustub vees veel rida bensiini ühendeid. Ehk siis sa ei eemalda mitte ainult etanooli vaid ka muud ja järeldus algse etanooli "tegeliku" sisalduse kohta on täiesti vale. Ja selle meetodiga jääb bensiini sisse ikka meeletus koguses vett, mis kokkuvõttes on mootorile tuhat korda hullem kui see algne etanool. Ei maksa igasuguste geeniuse "nippe" pimesi uskuda. Kütuste keemia on päris trikikas värk.

backtracker 23. aprill 2019, kell 20:10  

Jah... Võiks kasutada veebaba magneesiumsulfaati ja lasta sellel kogu vesi siduda.



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP