RAHVUSLANE

Rahvuslane

reede, 28. juuni 2019

Prokurör: Mary Krossi valeütluse andmine ekrelaste rünnaku kohta on tõendatud

Mary Jordan ja Eerik-Niiles Kross Eesti Vabariigi 98nda aastapäeva presidendi vastuvõtul, 24. veebruaril 2016. Foto: Scanpix.ee

Põhja prokurör esitas eelmisel nädalal reformierakondlase Eerik-Niiles Krossi ameeriklannast abikaasale Mary Krossile süüdistuse seoses politseile valeütluste andmisega. Ringkonnaprokurör Ülle Jaanholdi hinnangul on valeütluste andmine nüüdseks tõendatud, vahendab Eesti Ekspress.

Süüdistuse järgi jagas “kannatanu” Kross politseinikele ülekuulamisel teadlikult valeütlusi, nagu ta oleks ekrelaste langenud rünnaku ohvriks.
Väidetav kallaletung olevat aset leidnud 27. novembril 2018 Tallinnas Stroomi ranna pargis, kus Kross oli oma sõnul koera jalutades telefoniga inglise keeles rääkinud, kui kaks tundmatut meest hakkasid teda järsku suurte kividega loopima, karjudes “Go home, foreigner, go home!” (“Mine koju välismaalane, mine koju!”). Üks meestest kandis tema ütluse kohaselt rinnas ka EKRE logo. 
Väidetava intsidendi kirjeldust levitas toona sotsiaalmeedias ka Krossi sõbranna Karoli Hindriks, kes on ühtlasi üks liikumise “Kõigi Eesti” algatajatest.

Valeütluste andmine on tõendatud
Vahejuhtumit uurima hakanud politsei ei leidnud selle toimumise kohta aga mingeid tõendeid. Ei ümberkaudsed turvakaamerad ega ka mobiiltelefoni asukoha andmed ei kinnita Krossi versiooni sündmustest.
Ringkonnaprokurör Ülle Jaanholdi hinnangul on valeütluse andmine nüüdseks tõendatud: “Kõik kogutud tõendid viitavad, et ajal kui süüdistatav väitis, et teda Stroomi ranna juures pargis kividega visati, ei viibinud ta üldse selles piirkonnas.”
Valeütluste andmise eest süüdi mõistmise korral võib Krossi ees oodata kuni kolm aastat vangistust või rahaline karistus.
Mary Kross on abielus reformierakondlasest riigikogu liikme Eerik-Niiles Krossiga, kellega nad juhivad ja omavad osalust osaühingus Kõue mõis, mis võlgneb maksu- ja tolliametile enam kui 150 000 eurot.
Toimetas Martin Vaher

Allikas: https://objektiiv.ee/prokuror-mary-krossi-valeutluse-andmine-ekrelaste-runnaku-kohta-toendatud/

2 kommentaari:

נורית אבוטבול 16. juuli 2019, kell 02:03  

Kes kunagi seda tunnistust loeb, peaks minuga ja minu perega tähistama, sest see kõik algas naljana mõnedele inimestele ja teised ütlesid, et see on võimatu. Minu nimi on Kaapo Jääger ja mina olen Tallinnast, kuid kolisin oma naisega Chicago USAsse. Ma olen õnnelikult abielus kahe lapsega ja armas naine. Minu perekonnaga juhtus midagi kohutavat, kui ma kaotasin oma töö ja mu naine lahkus mu majast, sest ma ei suutnud enda ja perekonna vajaduste eest hoolitseda. tema ja minu laste kohta. Mul õnnestus üheksa aastat mitte mingit abikaasat, et mind laste eest hoolitseda. Ma proovin saata oma naisele testisõnumi, kuid ta blokeerib mulle, et ma temaga rääkida püüan rääkida oma sõbra ja tema pereliikmetega, kuid siiski teavad, et võiks mind aidata ja ma olen esitanud taotluse nii paljudele ettevõtetele, kuid nad tegid siiski ärge kutsuge mind, kuni tuli ustav päev, et ma ei unusta kunagi oma elus.Kui kohtasin oma vana sõbra, kellega ma selgitasin kõiki oma raskusi ja rääkis mulle suurest mehest, kes teda aitaks saada head tööd coca cola firma ja ta ütles mulle, et tema loitsu ratas, kuid ma olen inimene, kes ei usu kunagi õigekirja rattaga, kuid otsustasin talle proovida ja Drigbinovia õpetas mind ja näitas mulle, mida need seitse päeva lõunasöögi ajal teha. Ma järgin kõiki juhiseid ja teen seda, mida ta palus mul hästi teha.Drigbinovia veenduge, et kõik läks hästi ja mu naine näeks mind jälle pärast Drigbonovia imelist tööd. Mu naine helistab mulle tundmatu arvuga ja vabandas ning ta ütles mulle, et ta tõesti jätab mind ja meie lapsed ja mu naise tagasi koju. Ja kahe päeva pärast Ettevõte, kellele ma esitan oma tänulikkuse kirja, nüüd olen ma Ameerika Ühendriikides. Soovitan teile, kui teil on probleeme, saatke sellele e-kirjale teade: doctorigbinovia93@gmail.com või WhatsApp talle aadressil +2348144480786 ja saate parima tulemuse. Võtke asjad enesestmõistetavaks ja see võetakse sinult. Ma soovin teile parimat.

Dr Ogudugu Solution Temple 15. oktoober 2019, kell 23:08  

Hello everyone my name is Joan from USA, i never ever believed in spell until i meet a man called Dr.Ogudugu, who helped me cast a spell that brought back my ex-lover to me within 48 hours. Dr.Ogudugu spells works beyond my imaginations and today i am happily married me and my ex-lover are now husband and wife. What more can i say rather than to say thank you Dr.Ogudugu for been there for me,contact Dr.Ogudugu today and your life will never ever remain the same. YOU CAN CONTACT Dr.Ogudugu VIA EMAIL: greatogudugu@gmail.com OR CALL HIM ON +27663492930

NAME: JOAN
COUNTRY: USA



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP