MEIE KIRIK: Homoseksuaalsete vanemate täiskasvanud lapsed tunnistavad
Autor: Kirsten Andersen | |
neljapäev, 05 veebruar 2015 | |
„Tõe kvartett“: homoseksuaalsete vanemate täiskasvanud lapsed tunnistavad samasooliste „abielu“ vastu
Samal ajal, kui 5. ringkonna apellatsioonikohus (5th Circuit Court of Appeals)
otsustab kolmes osariigis samasooliste „abielu“ keelustava seaduse
tühistamise üle, on neli homoseksuaalsete vanemate üleskasvatatud last
esitanud kohtule avalduse, öeldes, et valitsuse tunnustus
homoseksuaalsele partnerlusele võib tuhandetele lastele tähendada
katastroofi.
Neli
homoseksuaalsete vanematega kasvanud ameeriklast – Katy Faust, Dawn
Stefanowicz, B. N. Klein ja Robert Oscar Lopez – on igaüks esitanud
apellatsioonikohtule avalduse, milles väljendatakse
vastuseisu samasooliste „abielu“ seadustamisele. Jagades
lapsepõlvemälestusi kodudest, mille nende vanemate seksuaalsed ihad
muutsid sügavalt düsfunktsionaalseks, ning vanemate „gei“-identiteediga
kaasnenud radikaalsest subkultuurist, väidavad kõik neli, et abielu
mõiste laiendamine homoseksuaalsetele paaridele viib tõenäoliselt
lugematute laste ärakasutamiseni poliitilistel ja isiklikel
eesmärkidel.
„Kasvasin
oma ema ja tema partneri(te)ga õhkkonnas, milles gei-ideoloogiat
kasutati surve avaldamiseks, karistamiseks ja alandamiseks,“ kirjutas B.
N. Klein oma lesbist ema ja tema arvukate elukaaslaste kohta. „Olen
näinud, et lastest saavad homoseksuaalsetes kodudes sageli
aksessuaarid, mida avalikult [sic!] demonstreeritakse, tõestamaks gei-perede samaväärsust heteroseksuaalsete peredega.“
„Ma ei arva, nagu oleks kõik geid de facto
halvad lapsevanemad. Samas tean kindlalt, et kogu mu elu jooksul pole
gei-kogukond kunagi asetanud lapsi esikohale, suhtudes neisse pigem kui
omandisse, mineviku eksimusse või poliitilisse vahendisse, mida saab
riietada ja viia nagu väljanäitusele, et endast head muljet jätta,“
kirjutas Klein. Ta lisas, et lesbilise ema lapsena survestati teda
pidevalt ema gei-identiteedile „pöörama tähelepanu ja seda avalikult
heaks kiitma“. Talle sisendati, et „mõned juudid ja enamik
kristlasi on rumalad ja vägivaldsed ja vihkavad geisid“ ning et
homoseksuaalid on „loovamad ja andekamad, kuna nad ei ole allasurutud,
ja on loomult „tundelisemad“.“
Erinevalt
Kleinist, kes peab oma kasvatust ahistavaks, ütles Robert Oscar Lopez
kohtule, et peab üleskasvamist oma ema ja tema pikaajalise partneri
hoole all „võimalikest parimateks tingimusteks, mis samasooliste paari
kasvatatud lapsel saavad olla“. Sellegipoolest tunnistas ta, et
isakuju puudumine koos radikaalse gei-kultuuriga, mille mõju all ta
kasvas, põhjustasid tema enese seksuaalsuses laastava segaduse.
Rahuldamaks vajadust saada tunnustust ja armastust vanematelt meestelt
hakkas ta teismeeas homoseksuaalseks prostituudiks.
„Kui
samasooliste vanemluse „eksperdid“ oleks mind 1985. aastal teaduslikult
uurinud, oleks mind peetud LGBT pereelu kõige roosilisemaks näiteks,“
kirjutas Lopez. „Aga ilusa fassaadi taga oli mitmeid probleeme.“
„Tundsin
suurt seksuaalset segadust,“ kirjutas Lopez. „Mul oli seletamatu
kinnisidee astuda seksuaalsuhtesse vanemate meestega ... ma tahtsin
seksida oma isa vanuste meestega, ehkki tol ajal ei saanud ma õieti
arugi, mida ma tegin.“
„Raha,
mida ma seksi eest sain, oli muidugi kasuks, võimaldades kulutada
rohkem, kui pitsabaaris ja oma ema [psühhiaatria]kliinikus teenides.
Aga rahast olulisem oli soov tunda vanema meesterahva armastust – isegi
kui seda oli vaid pooleks tunniks.
Lopez
ütles, et olles rääkinud kümnete homoseksuaalsetest kooseludest pärit
täiskasvanud lastega on paljudel neist jagada sarnaseid lugusid valust
ja kannatustest, mille on põhjustanud bioloogilise vanema puudumine ja
vastumeelne „kasuvanema“ tüüpi suhe, mida nõudsid homoseksuaalse
vanema partnerid. Lopez kirjeldab oma avalduses üheksat lugu, lisades
samas, et paljud loobusid tunnistamast, kartes homoaktivistide
kiusamist. Lopez ise on seda juba kogenud.
„Samasooliste
paaride poolt kasvatatud lapsi, kes julgevad tunnistada sellise
vanemluse vormi puudusi, ootab tõeline kadalipp,“ kirjutas Lopez. Pärast
esimest avalikku sõnavõttu kasvamisest lesbi pojana ahistasid
homoaktivistid tema tööandjaid ning levitasid internetis tema kohta
laimu. „Järeldan, et sellises õhkkonnas on
laste paigutamine samasooliste paaride kodudesse ohtlik, kuna neil
puudub võimalus ja vabadus väljendada ema või isa kaotamisest
põhjustatud negatiivseid tundeid. Tegelikult on nende kartusel ka
alust.“
Katy
Faust tunnistas samuti, et homoseksuaalide lapsed on sunnitud vaikima,
kuna gei-aktivistid ähvardavad neid avaliku häbistamise, karjääri
rikkumise ja veel hullemategi asjadega, kui nad julgevad seista vastu
samasooliste „abielule“.
„Mõned
gei-vanemate täiskasvanud lapsed ei julge avalikult abielu üle arvamust
avaldada, kuna kardavad rikkuda suhteid lähedastega,“ kirjutas Faust.
„Paraku on paljud gei-abielu propageerijad teinud samasooliste abielu
toetamisest ainsa võimaliku lojaalsuse märgi meie LGBT perekondade ja
sõprade ees.“
„Kahepalgeliseks
ja vihkajaks tembeldamisest on saanud väga võimas ja efektiivne vahend
vaigistamaks neid, kes ei toeta homoaktivistide abielutaotlusi,“
jätkas Faust. „Suurema osa oma elust täiskasvanuna hoidsin ma oma
arvamuse abielust ainult enda teada. Mind ajab iiveldama süüdistus, nagu
oleksin kahepalgeline ja gei-vastane sellepärast, et usun
loomupärasesse abielusse.“
„Sildistamise
kartuses olin aastaid vait,“ tunnistas Faust, „ega otsinud võimalust
oma vaateid väljendada. Nüüd olen aga jõudnud arusaamisele, et minu ja
teiste vaikimine on võimaldanud diskussiooni juhtida neil, kes väidavad,
et „abieluvõrdsuse“ vastasust saab põhjustada ainult vaenulikkus,
ignorantsus ja propaganda.“
Faust
ütles, et tema avalik vastuseis samasooliste „abielule“ tuleneb
veendumusest, et igal lapsel on õigus suhtele oma ema ja isaga.
„Kui me institutsionaliseerime
samasooliste abielu..., ei taga me enam mitte kodanike õigust elada
nagu nad soovivad, vaid propageerime samasooliste liite,“ kirjutas
Faust. „Me normaliseerime perestruktuuri, milles laps jäetakse
püsivalt, igapäevaselt ilma kas mehelikust või naiselikust eeskujust,
ning suhtest vähemalt ühe bioloogilise vanemaga. Oleme jõudmas
olukorda, kus meie kultuuriline narratiiv kinnitab lastele, et neil ei
ole põhimõtteliselt õigust ei loomulikule perestruktuurile ega oma
bioloogilistele vanematele – et lapsed eksisteerivad ainuüksi
täiskasvanute soovide rahuldamiseks.“
Teiste tunnistajate öelduga haakub ka Dawn Stefanowiczi avameelne ja värvikas kirjeldus lapsepõlvest pidevalt partnereid vahetava homoseksuaalse isaga, kes hiljem suri AIDSi.
„Enne täiskasvanuikka jõudmist ning isikliku identiteedi ja teatud iseseisvuse saavutamist oma LGBT
vanemast, partneritest ja subkultuurist on gei-kodus kasvamise
tagajärgede üle arutlemine üsna keeruline,“ kirjutas Stefanowicz.
„Sageli sunniti meid heaks kiitma ja tolereerima kõiki seksuaalsuse
väljendusi, kaasa arvatud mitmed erinevad seksuaalsuse ja
sooidentiteedi eelistused.“
„Lastena
ei lubata meil väljendada oma vastuseisu, valu ja segadust,“ kirjutas
Stefanowicz. „Enamik gei-kodudest pärinevatest täiskasvanud lastest ei
tunne end piisavalt turvaliselt ja vabana, et avalikustada oma
elukestvaid probleeme. Nad kardavad kaotada professionaalset
tegevusluba, jääda töötuks valitud erialal, kaotada sidet mõne
pereliikmega või rikkuda sedagi suhet, mis neil on oma gei(de)st
vanema(te)ga. Mõned gei-vanemad on ähvardanud jätta lapsed ilma
pärandusest, kui need ei aktsepteeri nende tolle hetke partnerit.“
„LGBT huvigrupid ja nõndanimetatud laste tugigrupid on sageli vaid fassaadiks liikumise varjatud küljele,
mis vaigistab, hirmutab ja ähvardab lapsi, kes tahavad tõde avaldada
ning lubades meil rääkida oma lapsepõlvest ainult poliitkorrektset
versiooni,“ jätkas Stefanowicz. „Need huvigrupid taotlevad
samasooliste abielu poliitilist ja õiguslikku tunnustamist, jättes
täiskasvanute seksuaalsete õiguste eest seistes tähelepanuta kohutava
ebavõrdsuse, püsivad kaotused ja eelarvamused, millega peavad silmitsi
seisma lapsed. Lapsed kaotavad igaveseks õiguse tunda ja olla üles
kasvatatud oma abielus olevate bioloogiliste vanemate poolt.“
5. ringkonna apellatsioonikohtu kolmeliikmeline kohtunike kolleegium kuulas eelmisel reedel (10.01.2015 – toim) suulisi argumente kolme osariigi samasooliste „abielu“ keelavate seaduste kohta. Otsuseni jõudmine võib aga võtta kuid.
Samal ajal lükkas USA Ülemkohus esmaspäeval (12.01.2015 – toim) tagasi kaebuse alama kohtuastme otsusele, mis kinnitas Lousiana osariigi keeldu samasooliste „abielule“. Lähiajal selgub, kas Ülemkohus asub üle vaatama ka samasisulisi keeldusid Ohios, Michiganis, Kentuckys ja Tennessees.
Kirsten Andersen, LifeSiteNews
Tõlkinud Maria Vooglaid
|
3 kommentaari:
JAHMATAS SELLE ARTIKLI TÕLKIJA NIMI. KAS RAHVA POOLT AUSTATUD VOOGLAIUD POLEGI EESTI PERETRADITSIOONIDE EDASIVIIJAD JA KINDLUSTAJAD?- nende pere koduukse avab venelanna? Kui meestel nii lõtv kumm on, ei tohiks ehk laia suuga eestlusest pasundada, sõnum pole usutav ja järglased on ikkagi juurteta ja kodumaata isendid? Eesti rahva jaoks on ta ju kadunud liin..Aeg oleks hakata asju õigete nimedega nimetama.
Vooglaiud on siiski eesti soost .Riigi võimuladvik ei esinda tihti eesti rahva huve ja pole alati teada isikute tegelik päritolu ja eesmärgid.Eriti kui peres on esindatud rohkem kui üks rahvus.Eesti rahval puuduvad tõelised juhid ja ärritav on igasugune võõramaine tunnus, olgu see kas või nimi. Liig palju on võõraste poolt tallatud ja mõjutatud meie iseolemist.
Ma arvasin, et Vooglaiu ukse
avas 135 cm kasvuga tumemust pügmee.
Vot siis oleks probleeme küll. Seda kinnitab koold testid USAs.
Postita kommentaar