RAHVUSLANE

Rahvuslane

reede, 17. august 2018

Mäletatavasti sain ma FB aresti algul ööpäeva ja siis, kui ennast kaitsesin veel kolm ööpäeva.

Asja põhjuseks oli minu ettepanek võtta ennast LGBT lühendi alla majutanud aktivistid arvele, kui vaimupuudega 100% invaliidid, millega kaasneks ühtlasi valimisõiguse kaotamine. Ettepanekus ei ole iseenesest midagi erakorralist, sest süüdimatutel ei ole teadupärast asja ei valimistele ega ka näiteks notari juurde. Nii on see kõigis tsiviliseeritud riikides kombeks. On üllatav, et selline ratsionaalne ettepanek mõjus nagu herilasepessa pissimine.

Hapukurgihooajas vaevlev meedia tegi mulle teene, tiraźeerides mu postitust, mille tsensorid FB lehelt kustutasid. Aitäh!

Lugu võttis aga hoopis kentsaka pöörde, kui 7. augustil helistas mulle Kuressaare politsei juhtivuurija Ahti Lepp ning andis teada, et MTÜ Seksuaalvähemuste Kaitseks on esitanud minu suhtes politseile kaebuse, mille sisuks oli vaenu õhutamine. Juhtivuurija tutvus materjalidega ning otsus oli väärteomenetlust mitte alustada, kuna puuduvad nii kuriteo kui ka väärteo tunnused.

Vaba mehena vabal maal kavatsen ma jätkuvalt välja öelda oma mõtted selges emakeeles ilma keerutamiseta. Ma olen Eesti Vabariigi kodanik ja mul on selle riigi põhiseaduslikud õigused.

Ma kavatsen kandideerida eelseisvatel valimistel Riigikokku ja nimelt selleks, et selles tähtsas organis nimetataks asju õigete nimedega ning tehtaks seda, mida valijatele lubatud sai. Vähemalt Saaremaa vallavolikogus ei ole ma oma lubadustest taganenud, esindan oma valijate tahet.

Palun jagage seda postitust hästi ruttu, sest siin lõhnab taas tsensuuri ja kiire blokeeringu järele.

Allikas: Mart Saarso, Facebook

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP