RAHVUSLANE

Rahvuslane

esmaspäev, 24. jaanuar 2011

BH RUZZLAND KIRJUTAB: Veebileht RuLeaks blokeeriti pärast Putini palee piltide avaldamist

                                 Vastus ajalehele "Moskovski Komsomolets Estonia"



Venemaal blokeeriti kolmapäeval veebileht RuLeaks.net, kus avaldati fotod peaminister Vladimir Putini väidetavast miljardidollarilisest paleest, teatas Venemaa piraadipartei juht Pavel Rassudov.

Veebilehe külastajatel hakkas esinema tehnilisi probleeme leheküljele ligipääsemisel juba teisipäeval, kui sinna pandi üles fotod Itaalia stiilis Musta mere äärsest paleest, mis ajalehe Washington Post väitel kuulub Putinile, teatab RIA Novosti.

Venemaa piraadipartei teatas „Venemaa WikiLeaksi” loomisest 14. jaanuaril ja kutsus inimesi üles saatma sellele dokumente, mis on seotud korruptsiooni, kuritegude varjamise ja muu sotsiaalselt tundliku informatsiooniga.

Veebilehe asutajad ütlesid, et on võtnud tarvitusele ettevaatusabinõud RuLeaks.net-i turvalisuse tagamiseks. Selle serverid asuvad väljaspool Venemaad, domeen on registreeritud välisriigi kodaniku nimele ning kogu informatsioon, mis sinna üles pannakse, duplitseeritakse reaalajas erinevatesse suhtlusportaalidesse.

23. detsembril ilmunud Washington Posti artiklis tsiteeriti Sergei Kolesnikovi, kes väitis, et palee maksti enamasti kinni Venemaa ärimeeste annetatud ja Putini enda rahaga, mis on aga saadud korruptsiooni, altkäemaksuvõtmise ja varguse teel. Ärimees Kolesnikov töötas kuni 2009. aasta novembrini ühe ettevõtte heaks, mis väidetavalt investeeris raha Putini ülesandel.

Praegu tundub lehekülg taas avatud olevat, pilte Putini väidetavast paleest saab vaadata SIIT.

Allikas: Delfi.ee

0 kommentaari:

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP