RAHVUSLANE

Rahvuslane

neljapäev, 14. märts 2019

Ma olen südamest nautinud tänast päeva

Ma olen südamest nautinud tänast päeva, mõnuga. See kisa, lärm ja paanika, mis on käima läinud meedias, tõestab erilist kahepalgelisust. Kas see ongi see nn liberaalne demokraatia? Demokraatia, kus kolm erakonda, kes on saanud väga tugeva valijate mandaadi, ei tohi pidada koalitsioonikõnelusi, kuna see ei meeldi ajakirjanikele ja propagandistidele?

Fakt on see, et iga erakond, kes saab piisava toetuse rahvalt ja pääseb parlamenti, peab olema arvestatud, mitte välistatud iga hinnaga. See kehtib ka EKRE kohta, meeldigu see Reformierakonnale või mitte. Samuti on Keskerakonnal väga suur toetajate arv, millega tuleb arvestada. See hala, kuidas välismaal vaadatakse nüüd Eestit kui "Ungarit või Poolat", on eriliselt vastik. Tüüpiline kadakasakslus, kus muretsetakse välisilme pärast, olles nõus sellega sülitama valimistulemustele ja demokraatiale.

Mis puudutab Raimond Kaljulaidi ja teisi, kes võtavad nüüd poose, siis ei tasu tähele panna. Pigem on see märk sellest, kuidas mõned indiviidid olid omavahel kellegagi Reformierakonnas kokku leppinud ja unistasid magusast diilist. Ei tea, las jääda. Mina aga usun, et läbirääkimised saavad olema konstruktiivsed ja tahtega saavutada võimalikult head tulemused.

Allikas: Jaak Madison, Facebook

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP