RAHVUSLANE

Rahvuslane

neljapäev, 24. september 2015

(:)kivisildnik | Ärge valige limukaid

18. septembri Õhtulehes ilmus kirjanik (:)kivisildniku kommentaar „(:)sotsialistliku pagulasutopismi krahh". Lugejatel oli kirjanikule mitmeid täpsustavaid küsimusi.

Lugeja: Kas Te ei karda oma elu pärast? Kas külmade ilmade tulekuks trepi jaoks liiv on varutud?
(:)kivisildnik: Ma olen juba aastakümneid tõtt rääkinud, olen kirjutanud tuhandeid lehelugusid ja avaldanud neid raamatutena ja, nagu näete, olen elus. Oma elu pärast kardavad reeturid, pankurid ja riigivargad, kirjanikul pole midagi kaotada. Meil on seitsme sooja talve tsükkel poole peal, tuleb soe talv.

Lugeja: Kas tulete vastu lugejate soovile ja korraldate meeleavalduse?
 (:)kivisildnik: Ma soovitan tungivalt eesti rahval avaldada meelt valimistel ja seal, kus veel lugusid kommenteerida lastakse. Kasu on ainult vägivaldsetest massirahutustest, laamendamisest ja põletamisest, aga nende seatempude korraldamiseks olen ma liiga seaduskuulekas.

Lugeja: Mis oleks lahendus? Saata riigikogulased Aafrika mandrile liberalismi kuulutama?
(:)kivisildnik: Lahendus on riigikogu valimised – juhul muidugi, kui massid jälle korruptante, reetureid, perverte, mõjuagente, meedialimukaid, idioote ja vargaid ei vali. Ärge valige elektrooniliselt ega eelvalimistel, pole kvaliteetsed teenused. Mina pole neid lojuseid kunagi valinud. Kas teil ei ole piinlik vargaid valida?

Allikas: http://m.ohtuleht.ee/695487
________________
Artikkel, mille kohta küsimusi esitati: http://rahvuslane.blogspot.com.ee/2015/09/kivisildnik-sotsialistliku.html
M.I.

2 kommentaari:

Anonüümne 25. september 2015, kell 13:58  

Täiesti õige jutt Kivisildnikult. Meelt tuleb avaldada valimistel. Praegu korjatakse mingeid protestinimekirju, tehakse meeleavaldusi. See ei muuda mitte kõige vähematki, isegi kui osalejaid oleks 10 korda rohkem. Seadus on seadus ja lihtsalt mingid petitsioonid ei kohusta poliitikut millekski. Heal juhul tuleb lihtsalt lasta sekretäril viisakas vastus kirjutada.

Vaatasin hiljuti, et mingid korjavad allkirju pagulaste vastu, aga neil pole õrna aimugi, kui palju peaks allkirju olema, ja nad isegi ei tea, et Eesti seaduse jaoks täiesti tühi töö! On oinakari:(

Anonüümne 25. september 2015, kell 19:08  

ise valisite need!
Savisaar süüdi!



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP