RAHVUSLANE

Rahvuslane

kolmapäev, 27. juuli 2011

"Eesti Päevaleht": Eestis ei ole sirgunud ega ka sirgu mingit Breivikut

Aivar Koitla,  Eesti Rahvusliku Liikumise juht 26. juuli 2011 16:30

Miks Breivikule Eestist Rahvuslik Liikumine meeldib? Mis võiksid olla tema motiivid, et just Rahvuslikku Liikumist esile tõsta?
Siinkohal paluksin väljenduda korrektselt. Breivik pole kusagil maininud, et ERL talle MEELDIB. Tal on alapeatükk, milles ta loetleb üles eraldi Ida-Euroopa rahvuslikud liikumised. Kusjuures sissejuhatuses ta veel toonitab, et Ida-Euroopa riikides ei ole tugevat immigrantide ja islamivastast liikumist Ta rõhutab, et Ida-Euroopa rahvuslikke liikumisi iseloomustab pigem tugev parempoolne rahvuslus ja EL vastasus.
ERL ja EIP on lihtsalt leidnud äramärkimist loendina, mida Breivik on teinud väga paljude riikide kohta pea üle maailma. Kui meeldimisest rääkida, siis ses suhtes otsest sümpaatiat on ta ilmutanud Venemaa Putini juhitud demokraatia ja Našide liikumise suhtes. Našistid toob ta eeskujuks kogu Euroopale. Ka imetleb Breivik al-Qaidat, Serbia mõrtsukat Karadžicit.
Tema motiive mina ei tea, sest siis ma peaks olema sellise mõttemaailma toetaja. Ka ei ole mingit tuge ERL-i poolt homoseksuaalsusele, sionismile, vabamüürlusele, mille toetaja Breivik on. Kuna tegemist on tavalise loeteluga paljude riikide organisatsioonidest, siis ma ei pea seda analüüsi vääriliseks. Ka mul on olemas loetelud paljudest blogipidajatest ja poliitilistest liikumistest.

Kas Breiviku soosingusse sattumine heidab nüüd Eesti Rahvusliku Liikumise nimele koleda pleki, mida enam maha pesta ei saa? Miks?
Mitte Breivik ei heida plekki vaid ajakirjanduse poolne ERL meelevaldne sidumine Breivikuga. Ja veel kord ütlen – ühes loetelus olemine ei tähenda veel soosingut. Breivik pole oma manifestis kusagil väljendanud sümpaatiat ERL tegevuse või motiivide suhtes.
Ja mida enam püütakse rahvuslikke jõude ajakirjanduse poolt siduda Breivikuga, seda enam täidab meedia Breiviku poolt püstitatud eesmärki – diskrediteerida rahvuslike liikumiste mainet. Ilmselt on ta oma vabamüürlikult loožilt sellise ülesande ka saanud.
ERL-il pole mingit seost inimvaenulike vasakäärmuslike ideoloogiatega, mida Breivik imetleb.

Mida Teie kui Eesti Rahvusliku liikumise juht Breivikust arvate? Miks ta ikkagi sellise veresauna korraldas?
Mina ei arva temast midagi, ma olen väga skeptiline igasuguste vabamüürlaste suhtes. Ma ei tunne teda isiklikult ning mulle on täiesti vastumeelt igasuguse sõnumi edastamine tapmise teel. Ka see manifest on pigem kollektiivne looming.
Selle veresauna eesmärk ei saanud olla muu kui lihtsalt kahjustada rahvuslikke aateid ja Euroopa islamiseerimise vastast liikumist. Ka multikulti toetajad ja nn „sallivuse“ propagandistid saavad oma tegevusele taas õigustust juurde vaba sõna ja demokraatia summutamiseks. Kõige enam võidavadki tegelikult need, kes tahaksid demokraatiat piirata, alla suruda väärtustepõhist poliitikat, diskrediteerida kristlikku õpetust ja kirikut.

Kas Eestis võiks praegu kuskil ka sirguda uus Breivik? Mis oleks kohaliku Breiviku ajendiks, mille nimel eesti-breivik inimesi maha laseks ja missugune grupp võiks sihikule sattuda?
Eestis ei ole sirgunud ega ka sirgu mingit Breivikut. Kindlasti kohe mitte eestlaste seas. Olen küll lugenud üleskutseid eestlasi hävitada venekeelses Delfis. Ka on seal kahetsetud, et Stalin kõiki eestlasi maha ei löönud omal ajal.
Oleme rahvuslastena omavahel palju debateerinud erinevate rühmituste vahel. Ma ei ole kunagi kuulnud, et keegi kedagi tapma tahaks hakata tema veendumuste pärast. Ükski veendumus ja ideoloogia ei anna õigustust tapmisele.
Mulle teeb hoopis muret Eesti demokraatias, milles üritatakse teadlikult suunata teatud vaateid ühe võimugrupi huvides samas väärtuspõhiste vaadete kuulutajaid maha surudes või ka eirates. On teada hiljutine homoaktivist Reimo Metsa tegevus, kes üritas homopropaganda vastaste suid kinni panna neid kohtusse andes. Samamoodi Sandra Jõgeva poolt katse sulgeda Facebookis leht traditsioonilise perekonna kaitseks. Ka on mind ähvardatud läbi peksta ja isegi tappa homoabielude seadustamise vastasuse eest.
Ka Kapol soovitan rohkem tähelepanu pöörata rahvuslaste asemel tehingutele ja mahhinatsioonidele kõrgemal poliitilisel tasandil nn Vene „ärimeestega“, või järk-järgulise Eesti omariikluse kahandamise katsetele või legaliseeritud korruptsioonile erakondade rahastamise sildi all või ekskommunistide võimujagamisele poliitilises ja majanduse valdkonnas jne jne.

Küsis Margit Adorf
Allikas:  http://www.epl.ee/artikkel/601304

3 kommentaari:

Anonüümne 27. juuli 2011, kell 10:48  

Algselt ajavad Breivikud sellist juttu - hiljem hoiavad oma mõtted enda teada ja siis sukelduvad, nagu krokodill enne rünnakut.

Lihtsalt, kes niimoodi väidab, seda tuleb jälgida... http://www.rate.ee/blog/12​99677/kuritegevuse-peatami​ne/?xref=8_74

ma ei imestaks, kui Breivik oleks tahtnud eestis poliitikuks hakata - paljud oleks ta ka avasüli vastu võtnud - ilmselt poleks ka kapo midagi leidnud, kuna ta hoidis oma mõtted enda teada...

Anonüümne 27. juuli 2011, kell 10:55  

Ups... selle aadressiga on mingi jama, läheb ei tea kuhu - arvutite mäss ilmselt :S Kui sellel lingil pole midagi olulist, siis minu vabandused - ma ei saa neid kommentaare ära kustutada siin kahjuks :S

Anonüümne 27. juuli 2011, kell 11:06  

Kirjutan siis kolmandat korda, mida leidsin:

http://www.rate.ee
Kasutaja oliver10 päevik
Kuritegevuse peatamin

Esmaspäev, 14. märts 2011 Kell 21:30.
Muudetud Neljapäev, 17. märts 2011 Kell 10:32.Mu kallid kaasmaalased!

Me kõik teame,et tänapäeval on kuritegevuse harrastamine jõudnud tippu.Sellepärast on meie riik ja rahvas kannatanud juba piisavalt.Läbi selle ma ütlen teile, et ma loodan,et kunagiseks võtavad inimesed sellel maal mõistuse pähe ja hakkavad tegutsema.
Rahvas peab arusaama, et kuigi tundub me oleme majanduskriisist peaaegu väljas,siis kuritegevus on ikka veel tugev.Rahvas peab selle pärast kannatama niipalju.Rahvas ei ole seda väärt.
Rahvas pole väärt vaid head rahalist seisu,vaid on väärt rahu, headust, õnne ja kõige tähtsamalt vabadust, suurt tahtejõudu ning tugevust.
Ma usun, et kunagi niimoodi juhtub ning siis kõik muutub tänasest väga erinevaks ja kuritegevus on hävitatud.Selleks ei piisa enam sõnadest vaid on vaja juba ka tegutseda ja kohekindlasti aktiivselt ja agressiivselt tegutseda.

Need keda see mida ma räägin ei huvita teadku, et mina olen selliste ideedega inimeneja mind takistada ei saa.Ükskõik kui palju te mind takistate, proovite kiusata ja mind piinlikuna tundma tahate ei lähe mitte kunagi läbi.Te kõik sellised inimesed, kes te olete mittehoolivad olete kasutud nii minu kui ka riigi ja rahva jaoks.

Te oletegi need Kuritegevuslased ja maksate selle eest kunagi niikuinii väga rängalt.

Vaadake ette, Kuritegevuslased!Te ei ela igavesti!

Igavesti elab ainult puhas Eesti riik ja rahvas!

Elagu Eesti!
***
Nimetab ennast iseseisvuspartei huviliseks - pole ka ime, et ansiplased patrioote ei tolereeri, kuna nad ei allu otseselt kellegi kontrollile ja tekitavad igasugust jama... Samas tõsimeelsete patriootidega peab keegi tegelema - sest kui sina nendega ei mängi, mängivad nad kellegi teisega - ja see ei pruugi enam sugugi meeldiv olla - täpselt samuti nagu Ho Chi Ming tahtis vaid USA toetust oma tegudele, Usa ei tolereerinud massimõrvarit, alustas sõja ja kaotas, ilma midagi saavutamata...
Kapol on ilmselt palju tööd kõikide rahvuslaste katalogiseerimisega, aga eks igaühel ole oma töö...

Minu viide oli lihtsalt näitlik. Breivik oli ka kunagi sama vana ja mingisugused mõtted keerlesid ta peas aastaid... Selliseid inimesi tuleb jälgida, kui nad väidavad, et neid ei saa peatada... Kuigi usun, et elu teeb oma korrektuurid ja kroonilises rahapuuduses pole inimestel aega rahvusluse ja muude hobidega tegelemiseks....



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP