RAHVUSLANE

Rahvuslane

laupäev, 2. juuli 2011

JüRI BöHM: Parandasin meelt!

Minu laul „Truudusvanne isamaale” vallandas mõttehiiglastest arvamusliidrite ning kõrgestiharitud, jumalike kunsti- ja muusikagurude kriitikatule .

Olen nüüdseks jõudnud arusaamisele, kui tänuväärset internatsionalistliku valvekoera rolli on tulnud teil täita. Pean lõpuks tunnistama, et teie püha üritus on kandnud vilja ning mind tabas äkitselt imeline kirgastumine. Teatan teile pidulikult ning täie vastutustundega, et olen asunud meelemuutuse ja alandlikkuse teele.

Luban nüüdsest armastada kõiki okupante, kollaborante ning täita hoole ja püüdlikkusega kõiki Brüsseli käske ja direktiive!

Tõotan pidulikult kõikjal Eestis ja ka Euroopa Liidu pinnal suhelda ainult vene keeles ning oma lastele annan karmi käsu kõik mu neli lapselast panna vene kooli!

Olen valmis maha salgama oma rahvuse ja esivanemad ning kui seda nõuab multikultuurne paradiis, siis ka iseenda.

Päeva alustan nüüd Eesti hümni asemel „Internatsionaaliga“ ja raadio ning teleka keeran meie armastatud idanaabri kanalite peale, et ammutada endasse puhast ja vankumatut tõde.

Loodan, et kõik need minuga üleöö toimunud metamorfoosid leiavad helgepealiste arvamusliidrite, kõrgestiharitud kunsti- ja muusikagurude hulgas mõistmist ning ma võin loota teie armulikkusele.

Palun veelkord siiralt andestust oma vääritu, grafomaanliku soperdise eest, palun andeks kõikidelt okupantidelt, kollaborantidelt ja Brüsselilt!

Veelkord vabandust paludes ja alandlikult põlvitades,

Euroopa Liidu ustav kodanik

Jüri Böhm

P.S. Oma sõnade siiruse kinnituseks valmis mul uus, kõrge kunstiväärtusega armupalve-laul okupantidele ja truudusvanne Brüsselile!
_____________________
Laul  „Truudusvanne isamaale” põhjustas väljaheitmise Kaitseliidust ning alles kohus ennistas tema liikmelisuse.
M.I.
_____________________
Siin ta on:
Allikas: http://www.syndikaat.ee/index.php

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP