RAHVUSLANE

Rahvuslane

neljapäev, 21. juuli 2011

Ma olen mõistust kaotamas ...

"Ma olen mõistust kaotamas inimese pärast, kes on muutnud elu meie maal ... kes on tõeline mees, šikk mees, väärt poliitik ... kelle nimi on Vladimir Putin", tutvustab end videoklipis väidetav tudengineiu Diana. See videoklipp on osa venemaal algatatud internetikampaaniast, milles kutsutakse noori naisi üles toetama presidendivalimistel peaminister Vladimir Putinit, rebides omal riided seljast. Videos pealkirjaga „Putini armee“ tipib tudengineiu Diana kõrgetel kontsadel mööda Moskva tänavaid ja kirjutab lõpuks punase huulepulgaga valgele topile: „Ma rebin Putini eest riided seljast“. Video lõpetuseks hakkabki ta riideid seljast rebima, vahendab Daily Telegraph. Putini eest riidest lahti võtmise eest lubatakse võimalust võita iPad2.
„Eesmärk on: et Putin saaks presidendiks!“ öeldakse avalduses Vene suhtlusportaalis vkontakte.ru/armiaputina.
Eks näis, kui palju näitsikuid Putini ja iPad2 pärast tahab riideid seljast rebida või millal sellest videoklipist ilmub internetti kontraklipp nagu eelmise kampaania ajal, kui internetti paisati videoklipp diskolooga "Tahan Putin'it!", kuid millest ilmselt sai tuntuimaks hoopis pilaversioon tõmbleva elukaga Potteri filmist (vt seda pilaversiooni SIIT  ning originaal-vers. leiad SIIT)
Allikas: http://bhr.balanss.ee/

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP