RAHVUSLANE

Rahvuslane

neljapäev, 26. veebruar 2015

MATTI ILVES: KANEP - VEEL ÜKS RAHVA ELUJÕU HÄVITAMISE VAHEND

Eestis võtab üha enam hoogu liikumine kanepi legaliseerimise nimel, see on sihitud otseselt meie rahva elujõu hävitamisele ja lühiajalise lõbu- ning naudinguühiskonna ülesehitamisele. Eriti kurb on see, et seal löövad kaasa mitmed tuntud poliitikud, tegelikult rahva reeturid ja neile ei tohiks vastutustundlikud valijad anda Riigikogu valimistel ühtegi häält.
Toon nüüd mittetäieliku nimekirja neist kanepit soosivatest poliitikutest: Imre Sooäär, Jevgeni Krištafovitš, Juku-Kalle Raid, Eerik-Niiles Kross, Siim Tuisk, Kalev Kallemets, Gea Kangilaski, Mihkel Raud, Olga Sõtnik, Silver Meikar, Mark Soosaar, Emil Rutiku, Kerstin-Oudekki Loone jne, edasi vaadake siit - koos erakondliku kuuluvusega: http://kanep.info/  Neid poliitikutest kandidaate valimistel toetab siis MTÜ Eesti Kanepiliit.

Miks siis kanepi legaliseerimine on nõnda ohtlik? Toon vaid mõned narkoloogide ja arstide seisukohad leheküljelt: http://www.akliinik.ee/narko.html

1.Kanepitarvitamine – allakäigutrepi esimene aste.
2.Kanepisuits on tunduvalt ohtlikum kui tavalise sigareti suits – nimelt tekib selle põlemisel, võrreldes tavalise tubakaga, kolm korda rohkem kantserogeenset (vähkitekitavat) tõrva ja viis korda rohkem mürgist süsinikmonooksiidi.
3. Kahjustub organismi immuunsüsteem, mis alandab vastupanu mitmetele haigustele. Naistel on sagedased menstruatsioonihäired ja meestel võib tekkida impotentsus. Kanepitarvitajatel esineb tihti iseeneslikke aborte. Sagedased on loote väärarengud. Nende lapsed on oluliselt väiksema sünnikaalu ja pikkusega.
4.Hiljuti avaldatud teadusuuringud näitavad, et kanepit kasutanud lastel ja noorukitel on hilisemas elueas mitmekordselt suurem risk haigestuda depressiooni ja skisofreeniasse.
5.Suurte annuste sagedasel manustamisel tekib lõpuks motiivituse sündroom, mis seisneb üldises huvipuuduses, apaatias ja passiivsuses, väsimuses, tujutuses, kontsentratsioonihäiretes, lohakuses enda eest hoolitsemisel. Kogu tegevus on suunatud tarvitatava aine hankimisele. Sageli minnakse sel etapil üle stimulaatorite tarvitamisele (amfetamiin, kokaiin, ecstasy) või hakatakse neid kasutama koos kanepiga.

Kanepist valmistatakse põhiliselt kolme uimastit-narkootikumi: marihuaanat, hašišit ja kanepiekstrakti.

Nagu meil ikka selliste jõledustega seoses, nii ka nüüd on asutamisel ei tea kust pärit rahadega (oletan, et Euroopa Liidust, läbi mõne meie valitsusasutuse) MTÜ Eesti Kanepiliit - http://kanep.info/mtu-eesti-kanepiliit/
 Nende kodulehelt: "Eesti Kanepiliit on kutsutud ellu ühendamaks Eesti kanepikogukonda. Et oleks koht, kus koos mõelda, koos teha, arutleda ja ühiselt kogukonna huvisid kaitsta. Ühingu eesmärgiks on olla kanepiteemaliseks kompetentsikeskuseks ja koostöökojaks Eestis.
Ühing on hetkel asutamisel.
Asutajaliikmed on: Triin Puskai, Mart Kalvet, Reilika Saks, Madis Masing, Richard-Jüri Suidre, Martti Randma ja Elver Loho."
Kanepi legaliseerimise pooldajad räägivad suitsukatteks ravikanepist, mis leevendab kroonilist valu, aeglustab Alzheimeri tõbe ja aitab ravida veel väidetavalt mitmeid haigusi. Kuid kõikide nende haiguste vastu aitavad ka teised ravimtaimed  ja ravimid ning ei pea kasutama just kanepit. Sagali sillutatakse aga põrgutee  ilusate lubadustega.

Nii kui me teame, on Euroopa Liidul jalus just rahvusriigid ja nende hävitamiseks on homode kasvatamise kõrval (nn. homokultuuri juurutamine lasteasutustes) võetud kasutusele veel narkootikumide legaliseerimine - alustuseks kanep.
Loodame, et Riigikogusse saanud EKRE saadikud vähemalt sellele hullusele vastu seisavad.

3 kommentaari:

Anonüümne 28. veebruar 2015, kell 09:22  

Ma olen isamaaline inimene, kuid KANEP on kordi parem minule, kui alkohol. Paneksin nad võrdsele pulgale.
Alkohol ei sobi minule kõigeparemini. Mu abikaasale ei meeldi,kui ma olen purjus ( muutun nõmedaks ta ütleb ). Kanepit suitsetanuna olen jällegi tore jutukaaslane ja sõbralik .
Kanepist ei teki mul järgmine päev pohmelli, nagu alkoholist tekib. Samuti pole ma kuulnud,et keegi ,kes kanepit suitsetas oleks oma perele kallale läinud, mida on tihti kuulda alkoholi liigpruukiatest.
Niisiis paar mahvi kanepit peale tööd on minupuhul parem, kui paar õlut õhtul. Seejuures ei ole ma tööl vähemproduktiivsem järgmisel päeval.
Tänan tähelepanu eest. Kui soovite võiksin pikemalt põhjendada oma põhimõtteid.

Anonüümne 28. veebruar 2015, kell 11:48  

Aga miks peab alkoholi tarbima sellises koguses, et jääd purju ja hommikul on pohmell? Järelikult oled iseloomult nõrk, kes ei suuda piiri pidada ja sellega üritada promoda kanepit on eriti kohatu ja vastutustundetu tegevus.

Anonüümne 5. märts 2015, kell 02:20  

Ma olen tarvitanud kanepit nüüdseks kuskil 5 aasta, kui langesin peale elukaaslasest lahku minemist sügavasse depressiooni ja masendusse. Ma ütlen ausalt et olen sellest ainest sõltuvuses aga tegemist ei ole alkoholi sõltuvusega sarnaneva sõltuvuseg. Ma tean et elan vabalt nädala ilma, kaks või ka kuu, aga kuidas kurat ma peaksin seda perverssust mis maailma tasandil inimestega toimub päevast päeva suutma taluda ilma et peale minu veel keegi ärkaks. Mina avasin oma silmad tänu kanepile, sest see suudab inimese vaimselt mõtlema panna ning avab silmaringi. Samuti pole ma viimase viie aasta jooksul olnud hädas mingite haiguste või terviseriketega. Te toote välja, et kanepisuits on ohtlik, vaporize that shit then. Alcohol is the destruction of mankind, herb might just save us. Ma ei poolda kanepi vabat kätte saadavust lastele, tänava müüki ega ka Coffee shoppe, tahan lihtsalt olukorda, kus me elame vabal maal ja mitte kellegil ei ole asja uurima tulla mitu taime tomatit mi mu kasvuhoones kasvab. It's just a plant that grows, shit starts to happen when you set it on fire, there is going to be some effects. It's Not the same AS drugs, where you have to do shit chemically, you have to add baking soda, water stir it up, i don't know the recipe, i'm just saying, i don't know why it is illegal, aspirine is perfectly legal, but if you take 30 of them, it is going to be your last headache. Seega on meil savuga ainult kolm kõrval mõju: nälg, rõõmsameelsus ja uni



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP