RAHVUSLANE

Rahvuslane

reede, 19. september 2014

Vahur Luhtsalu: Kas nii suure hulga Eesti inimeste vaesuses hoidmine on eesmärk omaette?

Eilsel EMIN (European Minimum Income Network) konverentsil Riigikogus tõi Tallinna Ülikooli teadlane ja Euroopa Sotsiaalõiguste Komitee ekspert Lauri Leppik esile, et Eesti 1 320 000 elanikust elab suhtelises vaesuses 245 500 inimest. Vaesusriski piiriks on 3947 EUR aastas (328 EUR kuus). Selleks et tõsta inimesed vaesusriskist välja, kuluks riigil aastas 848 EUR inimese kohta. Kokku 245 500 x 848 EUR = ca 208 miljonit eurot, mis on ~ 1,2% Eesti sisemajanduse koguproduktist (SKP). Eesti sotsiaalkulutused 2012. a. olid 2 690 miljonit eurot ehk 15,8% SKP-st.

Eesti ca 8 miljardi suuruse riigieelarve juures on muude kulutuste kõrval vaja vaid tagasihoidlik summa - 208 miljonit eurot selleks, et tuua 245 500 Eesti elanikku suhtelisest vaesusest välja. See on väike raha mis annab ülisuure efekti.

Võrdluseks - raudteeliini Rail Balticu väljaehitamine läheb esialgsetel hinnagutel Eestile maksma 1 080 miljonit eurot + uue raudtee igaaastased ülalpidamiskulud.
http://www.railbaltic.info/et/uldtutvustus/public-kkk/15-rail-baltic-projekti-korduma-kippuvad-kuesimused

Nende arvude taustal tekib küsimus - kas nii suure hulga Eesti inimeste vaesuses hoidmine on valitsusele ja Riigikogule eesmärk omaette?

Allikas: Facebook

3 kommentaari:

Anonüümne 20. september 2014, kell 08:09  

Olen sama arvanud, et see on eesmärk omaette

Bryan Roland 6. aprill 2018, kell 14:46  


KUIDAS BRIAN ROLANDI POOLT LISADA

Ma olen Bryan Roland nime, ma tahan kasutada seda keskmise hoiatada kõiki laenu otsijad olema väga ettevaatlik, sest kõikjal on pettus, mitu kuud tagasi olin rahaliselt pingelised ja kuna nende meeleheide olin petta mitu online-laenuandjate.

Ma peaaegu kaotanud lootuse, kuni sõber kutsub mulle väga usaldusväärse laenu nimega hr Stephen Williams (Jumal, kes hirmutab) annab mulle laenu 145 000 euro võrra alla 72 tunni ilma stressita. Selgitades firma posti teel ja kõik nad ütlesid oli nuta, sest ma saan laenu selle firma, ja ka olen teinud õige valiku ühendust nendega, täidetud taotlusvormi laenu ja jätkus kõik, mis küsiti minu ja mu šokk, ma sain laenu.

Kui vajate krediiti, võtke temaga kohe ühendust: stephenswillsloan@gmail.com

Ma kasutan seda keskkonda, et hoiatada kõiki laenuotsijaid põrgu eest, mida ma võtsin nende võltste laenuandjate kätte.

Tänan teid STEPHEN WILLIAMSi laenufirma eest

Anonüümne 18. juuli 2020, kell 10:41  

TESTISTAMINE KUIDAS MINU LAENU SAAN JURIIDILISEST ALLIKAST (loancreditinstitutions00@gmail.com)

Tere, ma olen nime järgi proua Judy ja ma elan Jordaanias Russeifa linnas. Ma olen nii palju õnne ja rõõmu täis, tahaksin rääkida Jumala headusest minu elus, pärast nii mitu kuud proovimist saada laenu Internetis ja oli pettus, nii et mul tekkis meeleheitlikult võimalus saada laenu seaduslikult laenuandjalt Internetis, siis näen sõbra kommentaari nimega Tracie Rush ja rääkisin sellest legitiimsest laenufirmast, kus ta sai oma laenu kiirelt ja hõlpsalt, ilma stressita , nii et ta tutvustas mind hr Elijah-nimelise mehega, kes kontrollib firmat nimega Loan Credit Institutions, ja seepärast palusin madalat 2% intressimääraga laenusummat (90 000,00 USD), nii et laen kiideti heaks ja deponeeriti oma pangakontole, mille abil ma suutsin oma ettevõtte käivitamiseks ja arvete tasumiseks laenu saada, seega soovitan kõigil, kes on huvitatud kiire ja lihtsa laenu saamisest, võtke palun nendega ühendust e-posti teel :( loancreditinstitutions00@gmail.com) VÕI WhatsApp: +393510483991 saate mis tahes vajalikku laenu d täna,
tänan teid, kui lugesite minu elu suurimaid tunnistusi.



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP