RAHVUSLANE

Rahvuslane

reede, 9. november 2018

MATTI ILVES: FACEBOOK HÄVITAB SÕNAVABADUST

Ajakirjandusele lisaks on nüüd asunud sõnavabaduse hävitamisele ka Facabook. Kui varem avaldasin enda blogist enamuse sissekandeid-artikleid ühes suuremas grupis "Vaba Sõna", siis nüüd on see mul võimatu terves Facebookis.
Asi algas sellest, et mitmed minu sõbrad said Facebooki poolt blokeeringu mitmesuguse pikkusega tähtajaks, alates 24. tunnist kuni 30. ööpaevani. Näiteks Varro Vooglaid "Objektiivist" sai 30. päevase blokeeringu.

Ma arvasin, et minul on vedanud, sest peale mõne artikli kustutamise olin saanud vaid ühe juurdepääsu piirangu 24. tunniks. Seepeale teatasin neile rohkem enda rahustemiseks, et ärge piirake sõnavabadust ja segage vahele inimeste postitustele. Kui läkin gruppi "Vaba Sõna", ootas mind ees järgmine hoiatav teadaanne:
Sellest hoiatusest ma aga ei hoolinud ja avaldasin blogi sissekandid ikka, see kestis kusagil paar kuud. Kuni lõpuks suleti lihtsalt nende poolt blogi aadress: http://rahvuslane.blogspot.com/.
Nüüd ma ei saa ühtegi blogi artiklit avaldada Facebookis.
Kusjuures FBi kontot mul ei suletud (paljudel teistel tehti) ja saan vabalt avaldada näiteks kssi pilte, mida ka naljaks korra tegin kaaskirjaga: "Täiesti avaldamiskõlblik foto! Oleks ma avaldanud selle enda blogis "Rahvuslane" (otsingust saate aadressile ehk pihta), siis kahjuks siin avaldada ei oleks saanud, sest blogi aadress on blokeeritud."

See on sõnavabaduse hävitamisel ka loomulik, kui terves Euroopa Liidus ehitatakse üles neomaksistlikku ühiskonda, mis tuleb veel märksa hullem (koos ainuvõimakiku liberaaldemokraatliku ideoloogiaga ja selle värdvabadustega) kui see oli NSV Liidus.
____________
Täna avastasin (24.11), et blogi blokeering on lõppenud, ilmselt oli see õnneks vaid tähtajaline, kusjuures sellest mulle teada ei antud.

2 kommentaari:

nuntsel 9. november 2018, kell 23:57  

Tere hea hr.Ilves,kõik käivad Teie Rahvuslase lehte lugemas ja mina ei muretse seat teen seda ka nüüd ja minul täiesti ükskõik pangu või kinni,on olemas teised võimalused kiireks teavitamiseks.Tänan ja elame ja võitleme edasi tõelise demokraatia ja vabaduse eest.

Matti Ilves 10. november 2018, kell 03:04  

Virve, tänan!



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP