RAHVUSLANE

Rahvuslane

kolmapäev, 23. mai 2012

“Pole NATOt, pole sõda”: Iraagi ja Afkanistaani sõjaveteranid tagastavad oma medalid NATO tippkohtumisel

Uudise vahendab http://www.democracynow.org. (Eelneval lingil on ka video Iraagi ja Afkanistaani sõjaveteranide rahumarsist.)
Iraagi ja Afganistaani sõja veteranid, samuti liikumise “Afkaanid rahu eest” liikmed, viisid läbi rahumarsi, milles osalesid tuhanded inimesed. Liikumise “Iraagi Vereranid Sõja Vastu” viisid läbi tseremoonia, kus ligi 50 veterani tagastas oma sõjas teenitud medali, visates nad NATO tippkohtumise suunas suure hooga vastu tänavasillutist. Me saime kuulda, kuidas sõdureid ükshaaval lavalt rääkisid kui nad oma sõjalised autasud tagastasid. “Ma olen siin selleks, et tagastada oma auraha teenete eest sõjas globaalse terrorismi vastu ( “Global War on Terror Service Medal”), sest ma olen solidaarne inimestega Iraagis ja Afganistaanis”, ütles Jason Hurd, kes on endine lahinguväljameedik, kes veetis Ameerika sõjaväes 10 aastat. “Mul on väga kahju purustuste pärast, mis me oleme nendes maades ja üle maailma põhjustanud.”
Allikas: http://eestielu.wordpress.com/

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP