RAHVUSLANE

Rahvuslane

neljapäev, 18. august 2016

Ema võitleb kohtus õiguse eest astuda oma pojaga seksuaalsuhetesse

Monica Mares ja tema poeg Caleb Peterson võitlevad esindajate abil väidetava õiguse eest astuda omavahel seksuaalsuhetesse ja saada sellele ka riiklik tunnustus abieluna.

New Mexico osariigis elav naine ja tema poeg võitlevad kohtutes oma väidetava õiguse eest astuda teineteisega seksuaalsuhetesse.

36-aastane Monica Mares ja tema 19-aastane poeg Caleb Peterson said teineteisest lahutatud pärast viimase sündi, mil ema andis ta lapsendamiseks ära, ent nad väidavad, et selle aasta alguses armusid nad pärast taasühinemist, ning nüüdseks on poeg ema majja sisse kolinud.
Asjaosaliste sõnul on neil seksuaalne orientatsioon, mida võib nimetada “geneetiliseks seksuaalseks atraktsiooniks” (GSA) ning nende sooviks on kasvatada ühiskonna teadlikkust selle kohta.
“Kogu see kaasus keerleb küsimuse ümber, kas mul on õigus teist inimest armastada ning ma olen põrgulikult kindel, et mulle kuulub õigus armastada Monicat,” selgitas Caleb Peterson ajalehele Daily Mail.

Petersoni ema sõnul on poeg nende armastusele sedavõrd pühendunud, et tema ise on valmis selle nimel kasvõi vangi minema. Veelgi enam, ta kinnitab, et on valmis loobuma oma ülejäänud kaheksa lapse hooldusõigusest, säilitamaks oma suhet Petersoniga.
“Asi on kindlasti seda väärt,” ütles ta. “Kui nad panevad mind armastuse pärast trellide taha, siis olgu nii.”
Politsei vahistas Maresi ja Petersoni veebruarikuus, kui naabrid teatasid nende seadusevastasest intiimsuhtest. Kohus vabastas nad orderiga, mille kohaselt pidid nad hoiduma omavahelistest intiimsuhetest, ent juba märtsikuus olid nad taas koos.
Asjaosalistele on esitatud süüdistus intsestis, mille eest võib New Mexico osariigis karistada kuni 3-aastase vabadusekaotuse ja kuni 5000 dollari suuruse trahviga. Nende kohtuasi peaks tulema arutamisele septembris.

Juba on aktivistide poolt algatatud annetuste kogumine paari õiguskaitse kulude katmiseks. Rahakogumist eest vedava advokaadi sõnul on ema ja poja vastastikune seksuaalne atraktsioon üks seksuaalsetest orientatsioonidest, mis on olemuslikult sarnane homoseksuaalsele orientatsioonile ning et täielikku abieluvõrdsust ei saavutata enne, kui vanemad ja lapsed ning ka teised lähisugulased saavad seaduslikult teineteisega abielluda.

“Homoseksuaalid olid vaid mõnede aastate eest samas olukorras,” kinnitas ta ajalehele Daily Mail.
“Ka homoseksuaale süüdistati mitte kuigi ammu selles, et nad on psüühiliselt haiged… ja nüüd on sellest loobutud,” kirjutas pseudonüümi Cristina Shy taha varjuv advokaat oma blogis.
“Nagu me kõik teame, peeti veel 1950-ndatel aastatel homoseksuaalsust illegaalseks ning omavahel seksuaalsuhetesse astuvaile samast soost inimestele esitati kriminaalsüüdistusi. Ühiskond ütles homoseksuaalidele, et nad on perverdid, haiged ja Jumala vastu patustajad. Ent oot-oot, see täielik nonsenss kõlab kuidagi väga tuttavalt… Aga muidugi, sest kõigi nende asjadega tuleb täna veresugulusarmastajail silmitsi seista,” selgitas Shy.

“Veresugulusarmastus” (consanguinamory) on Shy poolt kasutusele toodud termin tähistamaks suhteid, mis tuleks tema sõnul seadustada ning mida tuleks tunnustada riiklikult kui abielu.
“Lähisuhete ja abielu vallas on võrdsuse saavutamiseks tehtud suuri edusamme,” märkis Shy. “Kuid sellest hoolimata on meil veel väga pikk tee minna, et saavutada täielikku abieluvõrdsust kõigile oma vaba tahte alusel seksuaalsuhetesse astuvaile täiskasvanuile. Kui ühiskonna teadlikkus kasvab ja kui suureneb inimeste valmisolek selle eest välja astuda, siis suudame saavutada selles võitluses rõhuvate tavade ja seaduste vastu üha enam.

Allikas: LifeSiteNews.com

Allikas: http://objektiiv.ee/ema-voitleb-kohtus-oiguse-eest-astuda-oma-pojaga-seksuaalsuhetesse/ 
______________
Intsest´ist ehk verepilastusest lugege veel SIIT.
M.I.

1 kommentaari:

Viktória Peričková 4. veebruar 2019, kell 14:38  

Tere, hea päev Firends, see on minu tunnistuse aasta. Ime ikka toimub, palun lugege minu imelist tunnistust. Ma ei saa isegi seletada, kuidas kõik toimis, see toimib nagu Drigbinovia lubadus, suur mees, keda Jumal on kasutanud oma abielu tõelisele armastusele oma maagiaga. Mu abikaasa allkirjastas abielulahutuse kirja kuus aastat tagasi, kui sõber külastas meie kodu. Me elame Ameerika Ühendriikides Marylandis, rohkem kui kuus aastat, meil oli kaks last koos, minu kahe poja huvides ohverdan kõike, et teha oma perekonnatöö, mõne kuu pärast lõpetab mu abikaasa oma asjade tegemise ja kui ma proovige talle öelda, et me lõpetame võitlusega ühel päeval, mu abikaasa vaatas mind silma ja ütles, et ta on meie keskel üleval. Ma olin nii üllatunud, et ma ei tea, mida ma valesti tegin, kuid see pool tahtis uut elu. Ma armastan oma meest nii palju, et ma ei saa päevast ilma oma eluta elada ja mu lapsed saavad seal elada. Mu abikaasa lahkus majast neli kuud. telefonikõnesid ega tekstisõnumeid temalt ei edastata. Ma olin nii murelik ja karjumine kogu päeva ja öö plaadil Ühel päeval läks ta koos temaga mõnede paberitega purjus koju, püüdsin temaga rääkida, kuid ta uinutas, nii et kui ta magas, siis ma vaatan dokumente I oli nii üllatunud, et näha abielulahutuse kirju, seega lugesin abielulahutuse kirja ja olin nii šokeeritud, et näha minu nime dokumendis. Järgmisel päeval küsin, mis see on, aga ta tahab uut elu, et kutsuda palvet, et peatada see, mida ta teeb. sel hommikul tuli naine ja ütles, et ta on mu abikaasa jurist. Ma läksin sisse, siis andke mulle teada, mis juhtub, ja see külg peaksin saama juristi, aga ma palvetan, et mul ei oleks raha ega kedagi, kes mind aitaksid. Ma annan abielulahutuse kirjale kirja ja see oli nii, eelmisel aastal ütles vana sõber mulle, et minu endine abikaasa töötab nüüd oma kodu lähedal ja nüüd on temaga noor naine, otsustasin näha, kes ta oli. Ma olin šokeeritud, et näha sama advokaati, keda ma valjasin. Ta ütleb, et mu sõbra poolel võib see aidata mul taas abikaasa tagasi saada, ütles ta mulle igbinovia arsti kohta, kuidas ta aitas nii mõista inimesi, et ma armastan koju ja lugesin blogi nõustamisest / abielulahutusest, lugesin ka tunnistust naiselt nimega Mary Michael . Drigbinovie aitas tal oma abielu muuta, ei usu maagilisse maagiasse, aga ma otsustasin seda proovida. Nii et ma saatsin e-posti lisajale doctorigbinovia93@gmail.com sõnumi, mis vastas kaks tundi tagasi ja ütlesin talle kõik abielu probleemi kohta, ta tegi mulle lubaduse, et mind aidata abikaasale tagasi pöörduda. Drigbinovia õpetas mind ja näitas mulle, mida need seitse päeva lõuna ajal teha, armastuse maagia. Ma järgin kõiki juhiseid ja teen seda, mida sa palusid mul hästi teha. Ainult kolm päeva pärast armastuse maagiat õhku lõunaks kutsus mu abikaasa mind tundmatu numbriga. Ma olin nii üllatunud, et mu abikaasal oli veel minu telefoninumber, et minuga nii hästi ühendust võtta. Kõigepealt oli mu abikaasa ettevaatlik ja süüdi üksi minuga ja meie lastega üksi, öeldes midagi, kuid minu abikaasa Raymond tuli ristil üleöö kirikus vabandama. Olen väga õnnelik, et Fermi tema taga, olen tänulik, mida Drigbinovia mind aitas. Soovitan väga kõigile, kellel on pruudi probleem või partner. Võtke temaga ühendust, et kiiresti tagasi oma tõelisele armastusele.



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP