RAHVUSLANE

Rahvuslane

neljapäev, 4. august 2016

Maria Kaljuste: Ma Olen Rassist

Ma Olen Rassist – ma ei tahaks küll võtta endale nii jubedat ja pahakspandavat tiitlit aga ma pean. Miks ma olen rassist. Kohe algatuseks võin öelda vähemalt neli raskendavat põhjust.
Olen rassist sest:

1.Armastan oma kodumaad, inimesi ja kultuuri. Eestlaste ausust ja koduse Saaremaa turvalisust. Siin võib endiselt jätta autole võtmed ette poodi minnes.
2. Pean radikaalset islamiusku ohtlikuks kogu Euroopa arengule ja kultuurile. Ma ei taha et seda kuulutatakse siin, ma arvan et see ei sobi siia ja et on häbematu meie maal tõsta ülemaks oma sissetoodu ...
3) Mulle meeldib Eesti lipp ja selle sinimustvalge värv, meie neli aastaaega, külmad talved, kevadine imeline ärkamine ja lühike suvi ka värviline sügis ja vihm. Mulle meeldivad rukkililled ja ka lõvidega vapp ja inimesed kes ei pea homosid normaalseks ei tekita minus okserefleksi kuigi kuuldavasti peaks.
4)Pean feminatsliku mõttemaailma ja kultuurimarksismi isamaale äärmiselt ohtlikuks ja kahjulikuks mõttemaailmaks.
Võrdlen seda äraandmise ja kommunismiga. Mariannemikkod , Ossinovskid ja Svenmikserid on selle usu tüüpilised esindajad.. Nad ajavad mulle judinad peale.
Ma pooldan Eesti maaelu, armastan sealiha, harrastan naturaalmajandust ja sularahaga arveldamist. Ma armastan meie metsi, vett, umbrohtu ja raudteed, mul ei ole ükskõik mis värvi on enamus Eestlastest lauljad meie laulupidudel peale aastat 2020.

Ja nii edasi ja nii edasi. Mulle ei meeldi see, et kõik läheb pettusega Goldman Sachsille – ma ei või kannatada kuidas kõik see kaotab tähtsuse ja kaob äppide ja pangaautomaatide eest.
Nii rassistlikud on minu mõtted.
Ma küll ei vihka kedagi tema rahvuse või nahavärvi pärast üksi või usu pärast mida harrastatakse teisi survestamata ja häirimata. Aga ma teadvustan et maailmas on ainüksi aastast 2014 toimunud üle 2000 islamistide poolt tehtud terrori rünnakut! Ma ei taha sellist kultuurilist rikkust siia. Tapku ja lasku üksteist õhku need kes sõdida tahavad. Jahve ja allahi nimel aga jätku süütud lapsed, Euroopa ja Eesti rahule.
Halvad ajad on käes kui inimesi veetakse vagunitega öeldakse ja see on alati olnud tõde - täna veetakse inimesi – veetakse vägisi. Veel on Eestisse sissetoodud inimesi vähe, aga neid on juba meie naabermaades ja mitte vähe. Soomes on toodutest tööle hakanud ca 15% ülejäänud on mugasvuspagulased kes nõuavad ja keda voolab taskud abiraha täis juba ka Tallinnasse nad on siin rikkad nagu trollid. Ja mina rügan hommikust õhtuni hambad ristis ja maksan makse ...
Nende mõtete pärast peangi leppima sellega – mina olen rassist, täpselt samuti nagu selle postituse inspireerinud Paul Westongi.

Allikas: Facebook

 "My name is Paul Weston, and I am a racist":

8 kommentaari:

Anonüümne 4. august 2016, kell 15:13  

Uhkusega pean tunnistama - mina olen kah rassist just sellisel kujul!

Anonüümne 4. august 2016, kell 22:53  

Ma ei tea mida veel kui mitte seda sama öelda.

nuntsel 5. august 2016, kell 02:01  

Tere armsad kaasmaalased kes mõtlete sarnaselt minuga mina olen veel hullem kui rassist,ma olen putini käsilane,homofoob,natsist,rassist,ksenofoob,ebatolerantne,Ma Armastan Oma Kõige Armsamat Eestit Minu Kodumaad ja Sooviksin,Et Minu Lastel--Lastelastel Oleks Turvaline Riik,aga kuidas kutsuda neid kes hävitavad OMAENDA rahvast,Miks peavad kõik mõtlema sarnaselt SOTSLIBERMARXISTIDE moodi,see on täielik Poliitilinepopulism,soovin edu Armsale Eestile ja unistan pensionipõlve rahulikult veeta koos oma armsate inimestega Eestis,hetkel tundub,et nagu Oktoobrirevolutsioon ja Kodusõda oleks tulemas ja valitsevatel parteidel Mõistuseraasuke mis kunagi oli täielikult Mahamüüdud Euroklubile,eesti rahval on veel Mõistust kaitsta Tõelist Demokraatiat,mis eestis praegu on --täielik korporatokraatia,Unistagem julgelt ja öelgem mida tegelikult arvame,Ma Armastan Teid Kõiki Kes Te Olete Aatelised.

maks 5. august 2016, kell 14:56  

Rassistid võidavad niikuinii!
Kui euroopa vanad rahvad hävivad multikultisse ja tumenevad etiooplasteks siis hiinlased , neid on 1, 2 miljardit on rassipuhas ja nende plaan: olla maailma juhtiv jõud , täitub juba 2020. !!
Hiinlased on avalikud rassistid.

Enn Ellandi 5. august 2016, kell 20:21  

Rassism on tegelikkust adekvaatselt peegeldav maailmanägemine

Anonüümne 8. august 2016, kell 20:54  

Me olime rassistid ka 25 aastat tagasi, kui Eesti sai vabaks. Saime oma rahvusriigi sest olime rassistid. Olen rassist ja teenisin aega Eesti kaitseväes, et kaitsta Eesti rahvast ja oma kodumaad. Ma olen ka veel lisaks homofoob sest olen kiriklikult laulatatud vastassoo esindajaga. Mulle on väga loomuvastane samasoolisega kooselu. Putinist olen ka veel sest näen läbi lääne kapitalistide mahitatud terrorit ja ajupesu.

ReinSiimeon 11. august 2016, kell 17:07  

ja kõige suurem rassist olen MINA!Sest ma austa seda inimest kes nii tabavalt eesti elust kirjutas!

Anonüümne 7. september 2016, kell 21:47  

Kuna Eestil puudub seadus,mis kohustaks pagulasi lahkuma,kui nende riikides sõda läbi on,oma riike taastama,siis on tegemist põlisrahva ahistamisega hullumeelse võõrusundiga ehk tegemist on islamiseerimisega ja see kõik on nii nii rõve.



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP