RAHVUSLANE

Rahvuslane

neljapäev, 4. juuli 2013

Martin Helme kandideerib eurosaadikuks: 20 000 euroga teeks eurovalimistel imet

www.DELFI.ee
Foto: Andres Putting
Jõuliste ja paljude hinnangul radikaalsete ütlemiste poolest tuntud rahvuslasest poliitik Martin Helme sõnul on tal plaan kandideerida tulevastel europarlamendi valimistel ning Brüsselis näeks ta end Euroopa Liidu lammutajana.
Eelmistel eurovalimistel tegite väga hea tulemuse kogudes ligi 10 000 häält. Kas kandideerite ka tulevatel eurovalimistel?
Kindlasti plaanin kandideerida.
Mis motiveerib europarlamenti pürgima?
Mind motiveerib soov aidata kaasa Euroopa Liidu lagunemisele, sest see on minu hinnangul kõige reaalsem võimalus Eesti iseseisvuse taastamiseks. Seda tööd saab teha mitmel moel ja nii Eestis kui Brüsselis.
Eelkõige pean ma eurosaadiku positsiooni väärtuslikuks kahel praktilisel moel: esiteks on see hea koht toomaks Eesti avalikkuseni neid tsentraliseerimise arutelusid ja plaane, mis Brüsselis käivad, aga mida meie paadunud eurofiilidest saadikud, ministrid, ametnikud ja paraku liiga sageli ka ajakirjanikud esitlevad alati euroentusiastlikus ning ilustavas vormis.
Ma pean väga vajalikuks selle saavutamist, et eesti inimesed omaks adekvaatset pilti euroliidust, sest minu meelest muudab see inimesed automaatselt eurovastasteks.
Teiseks annab eurosaadiku sissetulek võimaluse suunata päris arvestatav ressurss poliitilise tegevuse ja propaganda tegemiseks Eestis. Arvestades asjaolu, et vähem kui aasta peale eurovalimisi toimuvad parlamendivalimised, siis pole see sugugi väheoluline praktiline väärtus meie erakonnale.
Kas kandideerite konservatiivse rahvaerakonna (EKRE) nimekirjas või üksikkandidaadina?
Minu eesmärk on, et konservatiivne rahvaerakond paneks kokku selgelt eurokriitilise iseseisvusmeelsete isikute nimekirja ja mõistagi olen ma siis erakonna nimekirjas.
Kuidas kavatsete kampaaniat rahastada ja milline see kampaania välja nägema saab?
Kampaania praktilise külje kohta on hetkel veel vara rääkida, eks osaliselt käib see kindlasti läbi erakonna ja osaliselt teevad siis kandidaadid oma vahenditest kampaaniat. Ma olen kindel, et tänu oma varasemale kogemusele low-budget ja no-budget kampaaniate läbiviimisel suudame väga piiratud vahenditega väga korraliku kampaania korraldada. See kehtib muide juba ka kohalike valimiste kohta.
Kui suure summa eest saaksite kampaania, mis aitaks europarlamenti?
Ma arvan, et 20 000 euroga teeb imet.
Millise europarlamendi fraktsiooniga kõige suuremat sidet tunnete?
Põhimõtteliselt on sõelal kaks varianti: Europe of Freedom and Democracy, mille juht on Briti Iseseisvuspartei esimees Nigel Farage ja põlissoomlased on ka selles grupis või siis European Conservatives and Reformists, mille juht on Briti Konservatiivse partei liige Martin Callanan, seal on ka Poola ja Tšehhi konservatiivid.
Meie erakonnal on kontakt mõlema grupiga ja hetkel ei ole veel lõplikult midagi otsustatud. Usun, et aasta lõpuks on meil see selge, millisesse gruppi meie kuuluma hakkame.

See leht on trükitud DELFI internetiväravast
Aadress http://www.delfi.ee/archive/article.php?id=66381640

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP