RAHVUSLANE

Rahvuslane

pühapäev, 20. märts 2016

Teade blogi "Rahuslane" kohta

Mulle on mõned blogi lugejad teatanud häirivatest reklaamidest, mina isiklikult neid reklaame ei näe. Seoses sellega teatan, et reklaamid on sisuliselt mulle nüüd peale sunnitud.

Google´i selgitus: "See sait kasutab teenuste pakkumiseks, reklaamide isikupärastamiseks ja liikluse analüüsimiseks Google'i küpsisefaile. Teavet selle kohta, kuidas seda saiti kasutate, jagatakse Google'iga. Seda saiti kasutades nõustute selle küpsisefailide kasutamisega."

Blogi jälgijatele ütlen rahustuseks, et ma ei ole reklaamidega teeninud sentigi raha (olen nendest niipalju kõrvale hoidnud kui vähegi võimalik) ja blogist viiruseid ei maksa ka karta, arvuti on kindlalt kaitstud.

Lugupidamisega,
Matti Ilves
___________
Sain just Facebookis selle teate kohta ühe sellise vastuse: "Marina Laherand: Mina ei ole neid teateid aktsepteerinud (OK) ega näe reklaame seetõttu."

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP