RAHVUSLANE

Rahvuslane

kolmapäev, 31. detsember 2014

Selgeltnägija Nastja "Õhtulehes" aastast 2015 ja kaugemast tulevikust

"Poliitilises plaanis saab olema eriti keerukas aprill, mis on väga depressiivne. "Inimesed võivad siis tunda, et mitte miski ei tee neid õnnelikuks ega paku rõõmu – isegi siis, kui tööl ja peres on asjad justkui korras," vaatab Nastja tulevikku.

"Lähiaastatel muutub elu Eestis aina kehvemaks ja elamiskõlbmatumaks ning paljud inimesed lahkuvad riigist – eriti need, kes saavad endale seda majanduslikult lubada. Ülejäänutel tuleb uute oludega kohaneda. Olukord Eestis ei lähe nii kriitiliseks, nagu see on praegu Ukrainas, kuid pole välistatud ka sõjaline konflikt," hoiatab selgeltnägija.

Nastja sõnul on juba praegu selge, et Euroopa Liit laguneb. "Üsna varsti ei suuda see enam eksisteerida sellisel kujul, nagu ta on. Aga ausalt üteldes ei karda mina isegi nii palju sõda, kui seda, et Eestist võib tulevikus saada teine Norra. See tähendab, et vaated muutuvad aina liberaalsemateks. Näiteks mina ei poolda seda, et lastel oleks juba 4. klassis seksuaalõpetus. Ma olen väga rahumeelne inimene, aga kui keegi annaks minu väikesele lapsele kätte kondoomi ja hakkaks sellises eas rääkima talle seksist, ma lööks selle inimese maha!"

Samal ajal käib Nastja arust ka liiga laialdane homopropaganda, vastu võetud kooseluseadus on tema arust selle hea näide. "Minu meelest on see väga halb ja viib ühiskonna moraali allamäge. See ongi Eestile ohtlik, minule on see lausa sisemine sõda!" põrutab Nastja."

Terve artikkel SIIN.
_________________
Nastja hirmu, et Eesti muutub tulevikus Norra sarnaseks, on võimalik tõrjuda vaid tugevate rahvuslike pateide tulekuga poliitikasse. Ma ei usu, et nende Riigikogu valimistega siin Eestis me midagi muuta võiksime, peame valmistuma tulevikuks, et Euroopa Liidu lagunemise (laguneb paratamatult, kui Britid ja Prantsusmaa Marine Le Pen´i jõupingutusel välja astuvad) järel võim üle võtta ja kiskuda see välja kartellierakondade käest; kes võivad viia meid näiteks uude Põhjamaade Liitu õitsva homo- ja multikultuuriga, eestlaste kiireneva väljasuremisega ning moraalitu ühiskonnaga.
Vaja on tunda ära võib-olla kiirelt värvi vahatanud, iseseisvust siis jälle pooldavad poliitikud-tuulelipud ja näidata ka neile koht kätte.
M.I.

0 kommentaari:



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP