RAHVUSLANE

Rahvuslane

teisipäev, 24. september 2013

Eesti satanistid soovivad kohtu abil saada endale regiistreerimisluba

22.09.2013

Eesti satanistid pöördusid kohtusse, kuna neid ei kantud mittetulundusühingute ja sihtasutuste registrisse.

End nime all Eesti Satanistlik Kogudus identifitseeriv seltskond esitas määruskaebuse Tartu maakohtusse maakohtu registriosakonna 30. aprilli kandemäärusele, millega jäeti nende avaldus mittetulundusühingute ja sihtasutuste registrisse kandmiseks rahuldamata.

Registriosakond jättis satanistide avalduse rahuldamata koguduse põhikirjas sätestatud usutunnistuse ehk satanismi põhimõtete tõttu, ütles Tartu kohtute pressiesindaja Krista Tamm ERR-i uudisteportaalile. Satanistide ühingu põhikirjaga saab tutvuda siin.

Loe lähemalt siit.

Allikas: http://www.decivitate.ee/?news_id=1933 
______________
Sellised on siis liberaalse ühiskonna grimassid.
M.I.

1 kommentaari:

Katerina Berg 27. märts 2015, kell 18:46  

Hea päev igaühele,

Ma ei saa eitada seda suurt ütlusi, mis toimub minu elus Ma armastan igaüks seda teada ja olla osaline, et on põhjus, miks ma alati asetage see vastus, olen Katerina Berg nime, ma elan Kanadas, Ameerika riik Ameerikas, Tahan tänada proua Laura Johnson tema lahkust üles mu pere elu, ma ei teadnud, et seal on ikka kena laenuandja niimoodi internetis ja maa siin. Just paar päeva olin otsida laenu 25.900 €, sest olin otsa raha söötmise Koolituskulud ja minu arved sisaldavad rent. Ma olin scammed umbes 3100 € ja ma otsustanud mitte kaasata oma füüsilisest sellist tegevust uuesti, kuid sõbranna tutvustas mulle laenu investor, kuna minu välimus ja tegemistest. ja ma ütlesin talle, et ma ei ole huvitatud ühegi laenu käsitleda enam, vaid ta ütles mulle, et on veel ilus laenuandja, kes ta soovitaks mulle, ja ma tegin kohtuprotsessi ja ma olen väga tänulik õnnelik olen ma täna anti mulle laenu summa 65.000 € mida see suur firma STAMBIC TRUST RAHASTAMINE haldab MR. Larry SMITH. Kui teil on vaja tõelist või Legit laenu või rahalise abi ja võite olla usaldusväärne ja usaldusväärne ja maksevõimeline tagasi õigel ajal vahendeid ma nõu teil, temaga ühendust kaudu (STAMBICTRUSTFUNDING120@GMAIL.COM) Ja sa ei esine petuskeemid internetis. Minu armas abikaasa laiendada oma tervituses, et sa ka siis ei ole sinu jaoks Ma ei kujuta ette, kuidas elu peaks olema minu pere täna. Palun Olen kerjamine kõigile vastus mind aidata, taas tänu proua Laura Johnson, ja ma alati jagada see suur asi, mis juhtub minu elus vastuseks päev.



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP