Maria Kaljuste: Minu sõnum on eestlastele
Ei ole seda vaja ja pagulane ei pea innukalt planeerima oma elu
korraldamist perekonnana EESTIS . Paguluse olemusest lähtuvalt peab
pagulane pigem tegutsema järjekindlalt selle nimel, et pöörduda
võimalikult kiiresti koju tagasi oma juurte juurde. Seega on parem kui
seda mošeed siia ei tule mis takistaks tal koduigatsust ja soodustaks
mugavat siia jäämist .
Eesti Siseministeeriumi usuasjade osakonna peaspetsialist Ringo Ringvee nentis, et riik või omavalitsus pühakodasid ei ehita ega anna ka ühele või teisele kogukonnale maad, et sinna oma pühakoda ehitada.
Andes ühele tuleb anda ka teisele , kolmandale ja neljandale ... võrdsus peab olema. Olgu siis võrdselt mitte kellegile.
"Hidžra ehk moslemi invasiooni faasiks on umma ehk islami kogukonna tekkimine. Kui näiteks eurooplaste kogukondlikeks keskusteks on heal juhul rahvamajad või külakeskused, enamasti aga lõbustusasutused, siis ummade kogukondlikeks keskusteks on mošeed. Seega võime mõista, miks Lääne-Euroopas sageli puhkevatel rahutustel on kohalikel mošeedel nii oluline osa. Mošee ei ole pelgalt n-ö kultuskoht, vaid integreerimisasutus uute kolonistide jaoks. Loomulikult ei või me siin rääkida uustulnukate integreerimisest asukohamaa ühiskonda, vaid ummasse.
Umma kindlustab oma kohaloleku ja tugevuse ka rahvuslike kaubandus- ja toitlustuskettide abil. Nii jõutakse järgmise etapini – umma hakkab nõudma endale eristaatust, sealhulgas õigust lahendada tüliküsimusi mitte asukohamaa seaduste, vaid šariaadiõiguste järgi. Sellised nõudmised on paljudes Euroopa suurlinnades – teiste seas Brüsselis – saanud sagedasteks nähtusteks."
"Nii võimegi näiteks Brüsselis näha olukorda, kus suure osa Belgia pealinnast moodustavad juba linnaosad, kuhu selle riigi esindajatel asja ei ole. Ka kiirabi ning tuletõrje kohaolekut nähakse Dar al-Harbi invasioonina moslemite territooriumile ehk “rahumaale” (Dar al-Islam – sõnasõnalt “islami maja”; ka Dar as-Salam ehk “rahu maja”). Samasugust pilti näeme näiteks ka Inglismaal ja Rootsis, kus mitmetes piirkondades teevad kohalikud võimud koostööd šariaadikohtutega ning leitakse, et see on lihtsam kui separatistlike struktuuride likvideerimine."
Ag siis - moshee on identiteedi sümbol. New Yorki kaksitornide asukohas avati 4 a tagasi Islami kultuurikeskus mida võib tõlgendada kui võidusümbolit Lääne üle. Praeguse presidendi Barak HUSSEIN Obama valitsemise tingimustes sai see võimalikuks. Niisiis Läänemaailmas on moshee hidžra (ehk invasiooni) oluliseks atribuudiks.
Nende usk (islami usk tsiteerin Koraanist (8: 12-13): «Ma täidan uskmatute südamed hirmuga. Raiuge neil pead maha ja kõik sõrmed otsast karistuseks selle eest, et nad hoidusid allumast Jumalale ja tema sõnumitoojale, sest Jumal on karm karistama.» ) ei ole meie ühiskonna poolt hallatav. Ja tõesti ei ole midagi häbeneda see on hirmutav ja õudne. Meil on põhjust karta nii et vähe ei ole. Neil on põhjust võidelda ja meil vastu olla, sest suurmošee on trooja hobune. Ja kui me selle anname ei ole meie laste tulevik enam kunagi see mis ta olla võiks.
Mis me ütleme - me ütleme Ei suurmošeele Ei.
Türgi on valmis rajama eestlaste nõusolekul Eestisse mošee
http://www.postimees.ee/v2/3888221/tuergi-on-valmis-rajama-eestlaste-nousolekul-eestisse-mosee?utm_source&utm_medium=button_article&utm_content&utm_campaign=fb_social
Lõikudes kasutatud kirjandus “Modern Day Trojan Horse“,
tõlge Roland Tõnisson.
Allikas: Facebook
Eesti Siseministeeriumi usuasjade osakonna peaspetsialist Ringo Ringvee nentis, et riik või omavalitsus pühakodasid ei ehita ega anna ka ühele või teisele kogukonnale maad, et sinna oma pühakoda ehitada.
Andes ühele tuleb anda ka teisele , kolmandale ja neljandale ... võrdsus peab olema. Olgu siis võrdselt mitte kellegile.
"Hidžra ehk moslemi invasiooni faasiks on umma ehk islami kogukonna tekkimine. Kui näiteks eurooplaste kogukondlikeks keskusteks on heal juhul rahvamajad või külakeskused, enamasti aga lõbustusasutused, siis ummade kogukondlikeks keskusteks on mošeed. Seega võime mõista, miks Lääne-Euroopas sageli puhkevatel rahutustel on kohalikel mošeedel nii oluline osa. Mošee ei ole pelgalt n-ö kultuskoht, vaid integreerimisasutus uute kolonistide jaoks. Loomulikult ei või me siin rääkida uustulnukate integreerimisest asukohamaa ühiskonda, vaid ummasse.
Umma kindlustab oma kohaloleku ja tugevuse ka rahvuslike kaubandus- ja toitlustuskettide abil. Nii jõutakse järgmise etapini – umma hakkab nõudma endale eristaatust, sealhulgas õigust lahendada tüliküsimusi mitte asukohamaa seaduste, vaid šariaadiõiguste järgi. Sellised nõudmised on paljudes Euroopa suurlinnades – teiste seas Brüsselis – saanud sagedasteks nähtusteks."
"Nii võimegi näiteks Brüsselis näha olukorda, kus suure osa Belgia pealinnast moodustavad juba linnaosad, kuhu selle riigi esindajatel asja ei ole. Ka kiirabi ning tuletõrje kohaolekut nähakse Dar al-Harbi invasioonina moslemite territooriumile ehk “rahumaale” (Dar al-Islam – sõnasõnalt “islami maja”; ka Dar as-Salam ehk “rahu maja”). Samasugust pilti näeme näiteks ka Inglismaal ja Rootsis, kus mitmetes piirkondades teevad kohalikud võimud koostööd šariaadikohtutega ning leitakse, et see on lihtsam kui separatistlike struktuuride likvideerimine."
Ag siis - moshee on identiteedi sümbol. New Yorki kaksitornide asukohas avati 4 a tagasi Islami kultuurikeskus mida võib tõlgendada kui võidusümbolit Lääne üle. Praeguse presidendi Barak HUSSEIN Obama valitsemise tingimustes sai see võimalikuks. Niisiis Läänemaailmas on moshee hidžra (ehk invasiooni) oluliseks atribuudiks.
Nende usk (islami usk tsiteerin Koraanist (8: 12-13): «Ma täidan uskmatute südamed hirmuga. Raiuge neil pead maha ja kõik sõrmed otsast karistuseks selle eest, et nad hoidusid allumast Jumalale ja tema sõnumitoojale, sest Jumal on karm karistama.» ) ei ole meie ühiskonna poolt hallatav. Ja tõesti ei ole midagi häbeneda see on hirmutav ja õudne. Meil on põhjust karta nii et vähe ei ole. Neil on põhjust võidelda ja meil vastu olla, sest suurmošee on trooja hobune. Ja kui me selle anname ei ole meie laste tulevik enam kunagi see mis ta olla võiks.
Mis me ütleme - me ütleme Ei suurmošeele Ei.
Türgi on valmis rajama eestlaste nõusolekul Eestisse mošee
Lõikudes kasutatud kirjandus “Modern Day Trojan Horse“,
tõlge Roland Tõnisson.
Allikas: Facebook
3 kommentaari:
Niikaua kui minu võimuses võitlen ma Moslemite vastu Euroopas ja seda teevad Niljonid!!
Kui Eesti on Eurolandi sõltlane ja Nato liige
siis tulevad moslemid tapiga meile seadustatud korras. See on eestlaste endi valik ja ärge vehkige rusikat moslemite poole.
Need on Eurolandi ja Nato kohustused eestlastele. Türgi on Nato riik.
Tubli, Maria.
Pagulane ongi ju pagulane ja see tähendabki ju seda, et ta esimesel võimalusel läheb oma koju tagasi. Otse loomulikult pole tal tarvis õppida eesti keelt, panna lapsi meie lasteaedadesse ja koolidesse- tänapäeval, neitiajastul, on neil võimalik oma lapsi õpetada ja nende emakeeles, ma näen, kõigil neil on ju käes kallid telefonid mis funktsioneerivad arvutina kui tarvis. Neil pagulastel on aeg minna koju tagasi ja hakata koristama sõjas tekkinud varemeid, taastama elukeskonda ning tegema tööd, et teenida elatist.
Postita kommentaar