Seatapp – iseteeninduslikus korras
Must
manner(g) ja must peeter, kas neid jõuab lahuta?
Mida
teha, et Eestit ei tabaks ulguvate, trummetaguvate „spetsialistide” laine?
Soomepoiss ja täitsamees, Heino Susi kirjutab
oma mälestuste teises kogumikus „Sarviku sulased“ muuhulgas; „Köster kündis
M-ga, M oli must ja murelik, nagu ühe rahva tulevik!“
Igati tundub, et ullikeste kollektiiv „must peetrike“ – nimetagem vennikesi
nii! – oli filmi „Must Mannerheim“ kokku klopsides kas eetriuimas- (õuhka!) või
vähemalt korralikus narkouimas.
Peetrikesed ilmselt ei taju (kaine peagagi)
sedagi, mida tähendab aadlik, aristokraat, tsaarikindral. Peetrikeste vanemate
„tase“ oli ja on (!) mustatööliste „tase“. Järeltulijatel teadagi „väärt
geenid“, eeldused multi-kultistuda ja loomulikult orientatsiooni ning
sooeelistusi nagu musti sokke vahetada.
Oslot, Stockholmi ja nüüdseks ka Helsinkit on
tabanud ulguvate, trumme taguvate „spetsialistide“, laine. Tallinnas tehaksegi
juba Brüsseli ja „Grant Oriendi” (perekondi ja traditsioonilisi ühiskondi
orjakarjaks tasalülitav „Prantsuse“ loož) direktiivsetele ettekirjutustele
vastavalt ettevalmistusi nn multi-kulti piirkondade forsseeritud laiendamiste osas.*
Kui teismelised käituvad nagu „spetsialistid“ Stockholmis – ei tööta, vaid
mängivad kõnni- ja sõiduteel hulganisti palli, logelevad tänaval ja on
agressiivsed, – siis ei ole kaugel aeg, kui mitut-setut värvi spetsialistidki
džunglist kohal.
Asjaolu, kuhu nn „liitlaste“ võit II
Maailmasõjas eurooplaste kodutanumad viib, oli teada ka agoonias tõmbleval
Saksamaal 1945. aastal. DDR-i kirjaniku Dieter Nolli raamatu „Werner Holti
seiklused“ 1. osast (Tallinn 1967) loeme (498. lk.): „Kõrtsimajas veetis üks SS-komando aega. Wolzow mängis meestega
hilisööni skatti. Hommikul jutustas: „Marudad poisid! Nad on muuseas meie
kandist pärit, üsna ligidalt. Üleeile ööbisid nad ühes tütarlaste laagris, seal
juhtus nii mõndagi! Nad rääkisid tüdrukutele nii kaua auku pähe, et neegrid ja
mongolid nad ära söövad, kuni plikad lõpuks kõigega nõus olid.“ Ta naeris.
„Nad ootavad paari ülemust, tahavad kiirvälikohtu avada.“ Ta vaikis viivu ja sõnas rahul
olles:“ Siis võetakse desertöörid viimaks ometi kirbule!“
Tänavu augusti keskel oli mul soov Lahemaal
Viinistu hotellis saunamõnusid nautida. Kuni saun valmis, otsustasin oma
veetleva kaaslannaga (kelle isa on raketivägede erumajor) restoranis klaasi
valge veini juures kukeseenesuppi mekkida. Pidime äärepealt ümber pöörduma – restoranis,
väheste külaliste keskel laiutas… neeger! Leidsime siiski sobiva istekoha –
sealt oli näha Mohni saar ja meri, aga neegrit õnneks mitte.
Avaldasin valjuhäälselt sügavat pahameelt –
jutustasin kaaslannale sir Walter
Scotti romaanist „Ivanhoe“ pärineva lõbusa loo sellest, kuis Templirüütel pidi
vangistatud Isaaci (kuldrahade kättesaamise eesmärgil) sütepannile pikutama
panema. Leidsime seejärel, et võõraile sissetungijaile võiks esmalt pakkuda
trendikat iseteenindamise võimalust – kolm naela, vasar ja ristipuu. Kui
iseteenindus ei toimi, siis on võimalik „kalli külalise“ alternatiivne, restile pikutama suunamine.
„Raketiväedaam” nõustus minuga – teatas, et tema
podruugad on juba tükk aega üles
võtnud teema: estonkad olevat
abiellumise teel juba palju mustanahalisi Tallinnasse toonud – ebameeldiv
nähtus, mis haritud venelannadele valusalt silma on torganud.
Meenus päev varem külameestelt kuuldu:
lähedalasuvas Vihasoo külas olla 2008. või 2009. aastal üks ratast pedaaliv
neeger kruusateelt välja, lausa kraavitolmu upakile surutud. Väljasurujaks
olnud üks vastusõitev „Mercedes”. Võttis muhelema, kui kuulsin, et väljasurutu
olnud Prantsuse saatkonna töötaja, kes endale seal korterigi soetanud. Pärast
vahejuhtumit olla ta oma Vihasoo majandimajas asuva korteri kiirelt müünud ja
Eestist lahkunud.
Saun sai valmis ja tuju paranes. Õhku jäi
rippuma küsimus: „Kas Prantsusmaal tõesti Tallinna jaoks valgetest
konnasööjatest diplomaate ei jätku? Või on „Grand Oriendil” salajased,
põliselanikke allasuruvad ja hävitavad, rahvuslust pärssivad plaanid?”
Raketiväe daam sikutas mind järsku varrukast,
just enne restost lahkumist: „Vaata seljataha – kaks pederasti on kahe
noormehega lauas!“
Uurisin asja ja selgus, et asi on veelgi hullem:
tegu oli vist bi-paariga – mees naiselik ja naine punastes ketsides, kiilakaks
aetud ja nii kole kui üldse võib olla. Meenus Nikolai Kozlovi 1999. a. ilmunud
psühholoogiaalane teos „Kuidas suhtuda endasse ja inimestesse?“. Kozlov
ennustas juba XX sajandi lõpus, et inetus läheb moodi, vastandub ilule – seda
just mõjualtide, massi- ehk karjainimeste osas, kelledel geenid ja iseloomgi
vastavalt sarnane millimallikatele.
Kuuldavasti on perverssused XXI sajandil moes.
Kõikjal EU-„roopas“ on massid tasalülitumas haisvaks protoplasmaks, stiilis „upakil&käpakil&uimas”.
Anarhiatulest kasvab paratamatult vägivald, massilised korratused, kaos. Mitmel
pool süütab pleebs immigrantide juhtimisel juba terveid linnaosi (London,
Pariis, varsti ka Madrid). Kui need tunnused ei vasta kunagisele Rooma huku alguse
märkidele, siis lubage küsida: millele nad viitavad?
Vabahärra,
marssal Mannerheim on öelnud: „Puhtad relvad puhaste (valgete) ideede nimel.“
Tänapäeval on tasalülitatus, räpasus, maitsetus,
matslus, „massi- ja multikulti“ (loe: ka vägivaldsele
anarhiale, purustamisele, kirikut ja perekondi lõhkuvale tegevusele üleskutsuv pussyriotlus)
massiteabevahendite abil üha hüsteerilisemalt üles, koogelmoogelina „moeks“
klopitud. Euroliidu „ühiskondades“ valitsevad madalad, kodututele, juurteta
degenerantidele omased kired.
Isegi LOOMAD
kaitsevad oma asuala võõraste sissetungijate eest – kuni sissetungija mahamurdmiseni – kui muu
ei aita(!).
Eesti Londoni-saadiku (1922–34) abikaasa, Aino
Kallas kirjutab oma mälestusteraamatus „Leiuretkedel Londonis“ (Eesti kirjastus
„Orto”, Vadstena, Rootsi 1945):
„On
kaht liiki kannatusi, millede olemasolu paneb mul südame pööritama, laste ja
loomade.
Seisime
nagu sillal. All kitsas sulg, täis aetud kiunuvaid sigu, must suur ja õudne
ratas konksudega varustatud. Neeger kinnitab uskumatult nobeda liigutusega
ükshaaval iga sea tagumise jala ratta konksu külge, ratas teeb oma ringi ja
järgmisel silmapilgul keerleb siga liikuvas terasköies pea allpidi. Järgmine
mees, seekord valge (põllega), pistab noa iga sea kõrisse, mille järel nad
hakkavad terasköit mööda keedukatla poole liikuma.“ (280.
lk..)
Sankülotid laulsid 1793.a. (Tapakirve aastal)
Prantsusmaal aristokraatide akende all:
... on
rammus siga,
Teeme
temast vorstikesi,
Mis
siis vaesel mehel viga,
Jõuluõhtul
muudkui nosi...
Tahaks teada: kas eestlased soovivad sel või
lähedasel, rootsi (munadeta allaandjate)
kombel murjanite käe läbi lõppeda?
Lohutuseks võin öelda: tulemas on palju
multikulti ja vastavaid „tasemel“ üritusi. Läheb aega, „asja saab“, panevad
põlema nii Petseri kui Berliini! Kohal on ka puugibuss ja täitramm.
Haigekassatki tüürib nüüdsest
mõttehiid-seltsimees – võtmeks, üritusele tasuta sissepääsuks on multi-kulti,
tühja silmavaatega (narkouimas) maailmavaade ning tapakaal – mehikese
mõttevälgatus, paksmagude osas. Kui olete tüse, siis maksate ka tapalavale
tõustes. Ise sööb ja ise maksab. Kuri on aga täiega matsi karjas, kui kolhoosi
emised paavianidega paarituvad!
Keegi Maruste pasundab pressis rahvuse huvidele
vastukäivalt võõraste tontide sissetoomise vajadusest. (Vt.: „Aeg nõuab uut
asüülipoliitikat”, „Eesti Päevaleht”, 2.okt.2012.) Sarnaste sigaduslike
avalduste eest giljotineeriti teatavasti keiser Napoleoni ajal.
„Äripäev” aga kirjutab: majandusministeeriumi
tööjõuvajaduse prognoos (nn ettevõtjate nõue) on 2019. aastaks saada
140 000 hinge juurde.
Hardo Aasmäel seevastu tundub õnneks – antud
küsimuse vastulausega pressis („Sisseränne toodab
kõlvatut konkurentsi”, „Eesti Päevaleht”, 9. okt. 2012) – aru peas olevat!
Poliitikud aga vaikivad...
Virkko Lepassalu kirjutab raamatus „Riigipiir“: „USA, aga ka paljude Euroopa riikide
haridussüsteemis valitsev olukord oli jõudnud niikaugele, et needki indiviidid
n-ö massi hulgast, kes kohustuslikus korras ettenähtud klassikursused läbinud, olid massikultuuri tarbimise tõttu pooleldi
kirjaoskamatud. Veel täiskasvanunagi kohati 12 aastase tasemel. Selline
vaimne tasalülitumine oli muutunud ohtlikuks juba lääne heaoluühiskonna
püsimisele. Pole liig väita, et seda on üleval hoidnud immigrandid Indiast,
Filipiinidelt. Araabia riikidest jne. Põgenikud Baltimaadest aga olid teist
masti. Kui vaadata nende elusid uutel kodumaadel ja võtta aluseks materiaalne
elustandard, võib tõdeda, et nad kõik on tulnud toime kohati isegi paremini kui
lääneriikide endi kodanikud keskmiselt.” (250. lk..)
Kilplased püüavad teatavasti siga soolapõllult. Musta kulti (teised
tahavad seast lahti saada, meie seltsimehed ostavad rahva raha eest
kallilt sisse) suhkrutrahvide eest
soolapõllult kohe-kohe kätte saamas, sooviks Kilpla omad teda musta peetrina
RAHVA üle valitsema!
Rahva hulgas on aga tuntud ütlemine: „Enne
seatapmist tuleb käed puhtaks pesta!“
Kas tappa tuleb siga, soolapõld (suhkrutrahvid),
must peeter või nomenklatuur monoliitse kollektiivina, selle üle ainuotsustab
Rahvas. Heal juhul on võimalik ka ise (tervikuna) tappa saada – nagu senini,
ootuspärase (!) reeglina on juhtunud. Tahaks sügavalt loota, et erand kinnitab
reeglit. Eesti on kui looduskaitseala, meie jõud on sajandeid olnud selles ja
ainult selles: „VÕÕRAS (hulkur,
vallutaja, must siga või must peeter) EI OLE SIIN TERETULNUD!“
Eesti Põhiseadus võimaldab rahval kollektiivset
enesekaitset rakendada juhul, kui teised võimalused puuduvad. Tundub, et vajadus kollektiivset
enesekaitset põhiseaduslikult rakendada (taas) läheneb! Et rahvana mitte kahe
jalaga tõrvapange astuda (mõni subjekt vast hüppakski), tuleb midagigi ette
võtta!
Tervitatavaks lahenduseks võiks olla
seapeetrikese omaalgatuslik-iseteeninduslikus korras ristipuu külge
naelutamine.
Kui vaja, aitame! Rahvuskeha – rahvusliku Eesti – päästmiseks on vaja kiirelt kodanike ühistegevust arendada, paralleelselt sovjettnomenklatuur tervikuna asotsiaalideks kuulutada ning – rahva otsusel! – välja saata!
Kui vaja, aitame! Rahvuskeha – rahvusliku Eesti – päästmiseks on vaja kiirelt kodanike ühistegevust arendada, paralleelselt sovjettnomenklatuur tervikuna asotsiaalideks kuulutada ning – rahva otsusel! – välja saata!
Kompromiss on välistatud!
TARMO
LAASI
Rahvuslaste
Tallinna Klubi ajalehe „Rahvuslik Teataja” 12. numbri (september-oktoober 2012)
naljanurgas ilmunud kirjutis.
Autor
on jurist ja ettevõtja ning endine riigiametnik; sõiduautodest eelistab
„Mercedest”.
________________
"Rahvuslikku Teatajat" saate tellida kui võtate ühendust levijuhtidegaLevijuhid:
Tallinnas ja mujal Põhja-Eestis: Johanna Ranne (e-post: johanna.ranne.armane [ät] gmail.com; telefon: 59037103).
Lääne- ja Kesk-Eestis: Jaan Hatto (e-post: stuvsta [ät] hot.ee; telefon: 51903374).
Tartus ja mujal Lõuna-Eestis: Osvald Sasko (telefon:55542270).
Levijuhtidelt saab ka varasemaid „Rahvusliku Teataja“ numbreid.
Tõnu Kalvet,
„Rahvusliku Teataja“ peatoimetaja
Telefon: 55900564
1 kommentaari:
Kas see rassistlik haige möla oli mõeldud iroonilisena?
Kõik võõrad on pahad? Miks siis venelannaga lõunatati? Muide, kogu inimkond on Aafrikast pärit, aga vaid aafrikast väljarännaud segunseid ka natuke neandertaallastega
Postita kommentaar