Kohalik propagandatööstus
Posted in nsblogi@politician.com on 23. mai 2011 by TAAVI.R.
Juba aastaid kirjutavad kohalikud väljaanded, kuidas ühed ja samad poliitilised jõud on halvad teised aga alati head, söödetakse rahvale ette sarnast töödeldud infot ja kujundatakse seeläbi kohalikku arvamust ehk suunatakse ja manipuleeritakse kogu ühiskonda..
Enamus suurimatest väljaannetest jagunevad ära kahe mehe juhtimise alla, kes muuhulgas omavahel nii sotsiaalselt kui ka äriliselt ühisettevõtte kaudu seotud. Ühel pool Eesti Meedia(juht Mart Kadastik), mis kamandab näiteks Postimeest, Kanal 2-te, Kanal 11, Sakalat, omab poolt Õhtulehest ja teisel pool Ekspress Grupp(omanikuks H. Luik), millele kuulub näiteks Delfi, Ekspress, Eesti Päevaleht jt. Eelmainitud mehed olnud ka võimuparteide toetajad. Neid väljaandeid sirvides kumab vastu suhteliselt sarnane dogmade maailm. Meil räägitakse palju kolmandate riikide meedia kallutatusest aga samalaadne on olukord ka siin.
Eestis on täna mitmes mõttes demokraatia kriis. Poliitilisel ladvikul puuduvad ideed ja tahe tirimaks riiki august välja. Ometi on nad monopoliseeritud meedia abil suutmas siduda valijale kaela arvamuse, et nemad on eestimeelsus, kõik vastased aga vastasus. Meedia on siin olnud pearoll ja pole siis ka ime, et tekitab võimus närvilisust ja toob valitsejatelt konkurentide suunas silte nagu propaganda, valed jms, kui nende kontrolli alt väljub mõni iseseisvalt arenev meediaüksus.
Monopoliseeritud meedia näiteks vaadake, kuidas on Vikerraadios tehtud saadet “Peaministri tund”. See sisuliselt Ansipi kiitusetund, kus peaministrit esitatakse täiesti kriitikavabalt. Meedia lülitab täna teatud ühiskonnakihid avalikust arvamusest lihtsalt välja. Või vaadake “Reporterit”. Reformierakond tegi, nägi, kirjutas ja mida iganes veel. Pole kallutatud? On.
Seetõttu ongi vaja alternatiivsaite, kus pääseb ligi ka teistsugusele materjalile.
Allikas: http://staap02.wordpress.com/
Enamus suurimatest väljaannetest jagunevad ära kahe mehe juhtimise alla, kes muuhulgas omavahel nii sotsiaalselt kui ka äriliselt ühisettevõtte kaudu seotud. Ühel pool Eesti Meedia(juht Mart Kadastik), mis kamandab näiteks Postimeest, Kanal 2-te, Kanal 11, Sakalat, omab poolt Õhtulehest ja teisel pool Ekspress Grupp(omanikuks H. Luik), millele kuulub näiteks Delfi, Ekspress, Eesti Päevaleht jt. Eelmainitud mehed olnud ka võimuparteide toetajad. Neid väljaandeid sirvides kumab vastu suhteliselt sarnane dogmade maailm. Meil räägitakse palju kolmandate riikide meedia kallutatusest aga samalaadne on olukord ka siin.
Eestis on täna mitmes mõttes demokraatia kriis. Poliitilisel ladvikul puuduvad ideed ja tahe tirimaks riiki august välja. Ometi on nad monopoliseeritud meedia abil suutmas siduda valijale kaela arvamuse, et nemad on eestimeelsus, kõik vastased aga vastasus. Meedia on siin olnud pearoll ja pole siis ka ime, et tekitab võimus närvilisust ja toob valitsejatelt konkurentide suunas silte nagu propaganda, valed jms, kui nende kontrolli alt väljub mõni iseseisvalt arenev meediaüksus.
Monopoliseeritud meedia näiteks vaadake, kuidas on Vikerraadios tehtud saadet “Peaministri tund”. See sisuliselt Ansipi kiitusetund, kus peaministrit esitatakse täiesti kriitikavabalt. Meedia lülitab täna teatud ühiskonnakihid avalikust arvamusest lihtsalt välja. Või vaadake “Reporterit”. Reformierakond tegi, nägi, kirjutas ja mida iganes veel. Pole kallutatud? On.
Seetõttu ongi vaja alternatiivsaite, kus pääseb ligi ka teistsugusele materjalile.
Allikas: http://staap02.wordpress.com/
0 kommentaari:
Postita kommentaar