(:) kivisildnik | Inimrööv kaaperdatud riigis
Tõenäoliselt
ei saa me kunagi teada, kes on kodanik Eston Kohver, millega ta
tegeleb, mis temast lõpuks saanud on või kas teda üldse olemas oligi.
Meedia valetab, luure valetab, vaenlase propaganda valetab ja kui
kusagil selles valede meres ongi mõni tõetera, siis puudub meil
instrument üksikute tõeterade sõkaldest eristamiseks.
Me elame totaalses vales ning peame
infosolgiga leppima ja selles võikas vaimses keskkonnas kuidagi hakkama
saama. Reklaamid on vale, poliitiline agitatsioon on vale, seksuaalne
propaganda on ilge ja kohutav vale, suurem osa kultuurist ja
meelelahutusest kannab moonutatud maailmavaadet ning kahjulikke või
lausa enesehävituslikke väärtusi.
Näiteks liberalism, turufundamentalism või
moraalne relativism, kõik need viivad selleni, et õigusruum
korraldatakse erakapitali abil ja korrumpeerunud ametiisikute kätega
kiimalise vähemuse huvidele ja nõuetele vastavaks. Tulemuseks on muu
hulgas Eesti vabariigile lojaalse kodaniku laste rüvetamine, alandamine
ja mõnitamine avalikõiguslikus meedias, haige uusstalinism.
Tööjõu vaba liikumine
Oleme
olukorras, kus lapsi rüvetav meediakanal annab meile infot, mis tuleb
allikast, mis pole veel Dresseni-aegsete valede pärast vabandanud ja see
kõik juhtub nn Eesti vabariigis, kus põhiseadus reaalselt ei kehti,
küll aga kehtib võõrraha, omavolitseb väliskapital, on võõrast riigist
meiliga saadetud seadused (80-85% meie omadest on import) ning kus
tehakse meeleheitikke pingutusi, et võõrast ja väärastunud kultuuri
kehtestada.
Eelnev kirjeldus räägib meile sellest, et
elame kaaperdatud maal. Keegi on meilt riigi ära võtnud, ja kuidas, pole
ka kellelegi saladus. Meie ametnikud ja poliitikud on korrumpeeritud
või ise korrumpeerunud ning pole kindel, et kõik VEB fondi tegelased
tegid seda, mida nad tegid, Makarovi püstoli toru kuklasse surutud.
Enesestki mõista on see kõik toimunud
loomastunud massi soosiva mörina saatel. Kuid tulgem tagasi inimröövi ja
selle ametliku versiooni juurde, olgu siis pealegi nii, et kõik juhtus
täpselt nii, nagu lehes kirjutati. Sõjardist naaberriik röövis Eesti
okupatsioonivõimude ametniku. Teenuste, kaupade ja tööjõu vaba liikumine
on püha ja kui ka ei olnud päris vaba – kes meist oleks –, siis
liikumine ja tööjõud on tuvastatavad, seega globalistlikust
vaatevinklist vaadatuna oli tegu siiski 2/3 õige asjaga.
Meie jõustruktuuride õilsad ordurüütlid ei ole
suutnud ära hoida riigi kaaperdamist ja nüüd on nad võimetud ka iseenda
röövimist ära hoima, ma näen siin süsteemset lähenemist. Arvestades
konteksti, midagi enamat meil otsuste langetamiseks ei ole, on asi
selge. Juhtunu kontekst on liberalism, liberalism on aga keskkond, mis
on loodud selleks, et kes kaugelt suure jõuga tuleb, saaks kohapeal
teha, mida ta tahab. See, kas ta tuleb suure majandusliku, seksuaalse
või meelelahutusliku jõuga, ei ole oluline.
"Sumadan ukraadina!"
Loogiline on see, et liberalism kehtib
kõigile, mitte ainult väliskapitalile ja võõrkultuurile, tõeline
liberalism soosib samadel alustel ka välismaiseid jõustruktuure ja
lihtsalt relvastatud isikuid. Peaasi et, on välismaalt ja tal on jõudu.
Jõud oli, viisid kohvri ära, me võime nüüd küll J. A. Kiire kombel
halada: „Sumadan ukraadina! Sumadan ukraadina!", aga reaalne valik, mis
meie ees seisab, on ikka minna Tootsi juurde õpipoisiks ja tuua talle
poest viina, nagu ka suitsu.
Vabandage väga, aga Eesti kultuurikontekstis
on see, kellel Vene suunal kohver ära varastatakse, jobu. Naeruväärne
kloun. Kuid tõlgendagem inimröövi ametlikku versiooni ka teiste
kehtivate väärtuste valguses. Sallivus ja multikultuur, eks ole, palju
toredaid rohelisi mehikesi, muud ma ei ütle. Inimrööv rikastab,
inimkaubandus üldse rikastab, pealegi on see ökoloogiline äri, inimene
on taastuv loodusvara. Oleks röövitud mõni fossiilne käntsakas, näiteks
hunnik fosforiiti, siis oleks muidugi põhjust pahandada.
Kui mõistete hägustumine, tänapäeva Ukrainas
ei ole sõda sõda, tänapäeva Eestis ei ole perekond perekond ja kuskil
maal ei ole rahva tahe rahva tahe, küllap siis ei ole ka Eesti–Vene
piiril inimrööv enam inimrööv ja kui inimrööv pole inimrööv, siis pole
ka millegi pärast muretseda.
Põhiline väärtus on aga kõigi väärtuste
suhtelisus, pole mingeid väärtusi ega kindlaid mõõte, kõik on suvaline,
aga põhiliselt nii, nagu võõrvõimud ja nende hääletorud ütlevad. Ei ole
head ega halba, kui üldse on midagi halba, siis traditsioonid ja kohalik
kultuur. Inimrööv aga pole kindlasti Eesti traditsioon ega ka kohalik
kultuur, ei mäletagi siin mõnda inimröövi peale kasiinorikkuri tütre
juhtumit ligi inimpõlv tagasi.
Kui lähtume sellistest traditsioonilistest
väärtustest, nagu näiteks Eesti riik, siis oleme lõhkise küna ees, riik
on kaaperdatud ja sellelt positsioonilt häält tõstes teeme ennast
lihtsalt lolliks. Kui võtta aluseks aga liberalism ja moraalne
relativism, siis on kõik lubatud. Hiinlane võtab Tiibeti, venelane
Krimmi, jänkid krabavad üldse, kust aga saavad ja sõbralik tibla piirdub
esialgu ainult ühe Eesti ametnikuga. Ehk peaksime isegi tänulikud
olema, tubli naabrimees, ei lase korruptsiooniahelal hukka saada.
Kahe aasta pärast sõda?
Mõned targad vandenõuteoreetikud kordavad nagu
mantrat, et Ukrainas algasid sellised inimröövid kahe aasta eest.
Sellega tahavad nad öelda, et Eestis algab kahe aasta pärast sõda.
Esiteks on kaks aastat väga pikk aeg, kes kraani juures, võib selle
ajaga sitaks pappi kokku ajada, miljard või kaks, pole mingi küsimus.
Palju siis inimesel ikka vaja on, ühe miljardi sööb inflatsioon ära, aga
teise eest saab lõdvalt burksi kätte.
Nii nagu iga tiblade poolt äravõetud ametnik
loob kohe uue ametniku töökoha, nii loob ka sõda meeletult, otse
tööstuslikes kogustes töökohti. Iga tapetu ja sandistatu on uus töökoht.
Sant annab tööd ka kargutreialile ja ratastoolide maaletoojale. Keegi
kaevab ühishaudu, keegi müüb viirukit ja mürri, keegi lööb kabelis kahes
vahetuses kella ja keegi lohutab mõõduka tasu eest rikkaid leskesid.
Tõsi ta on, sõjas saab tööliste ja
teenistujate kõrval surma ka hulk töötuid, kuid iga lauspommitamises
otsa leidnud töötu on maksumaksja koorma kergendamine, sama kehtib
pensionäride, laste ja koledate naiste kohta. Sõda annab võimaluse
lahendada ka muid vähemtähtsaid probleeme, esimese löögi annab iga
mõistlik valitsus sisevaenlase pihta ning laseb õhku oma raamatukogud,
koolid, teatrid, ooperid ja muuseumid. Näed, mis kuri vaenlane tegi!
Sõda on muidugi suhteline, nagu kõik asjad,
aga muretsemiseks pole põhjust. Kes saab surma, selle kannatustele tuleb
lõpp, aga kes jääb ellu, saab tööd varemete koristamisel. Kuid võib
minna ka väga hästi: mõnes kohas, nagu Palestiina, Liibanon, Sudaan või
Afganistan, ei lõpe sõda kunagi ära ja majanduslik õitseng on meie
tavalisele heteromõistusele hoomamatu, enamikul inimestel on Palestiinas
koguni kaks töökohta. Päeval sõidad taksot või loed ülikoolis loenguid,
öösel aga jooksed Kalašnikoviga ringi või teed raketiettevõttes
karjääri.
Eesti on kosmoseriik ja raketiasjanduses on meil head väljavaated.
0 kommentaari:
Postita kommentaar